محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

من دارم میام

1390/1/24 23:17
نویسنده : محیا کوچولو
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اسم من محیا هستش...

و الان حدود 70 روز با دنیای شما فاصله دارم

تنها چیزی که تحمل این هفتاد روز را برام ممکن کرده اینه که یه مامان و بابای مهربون دارن برای اومدن من لحظه شماری مکنن و همه اش سراغ میگيرن که...

محیا کوچولو کجایی دلمون برات تنگ شده. صداشون را همش میشنوم

منم از این تو با دست و پا زدن میگم دارم میام,

دنیاتون رو قشنگ تر کنید که وقتی یه موجود کوچولو و پاک واردش میشه باعث شرمندگیتون نشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mami ayda
24 فروردین 90 12:31
ishala b salamati ham dige ro blinkim?
عمه جون
25 فروردین 90 0:00
چه لباسایی میخوام براش بدوزم!
محسن
27 فروردین 90 2:19
انشالله کوچولو سالم به دنیا می آد و آدم خیلی خیلی خیلی خوبی میشه
خاله پسر كنكوري
12 اردیبهشت 90 12:17
راستش از امروز منم فقط 60 روز با كنكور فاصله دارم برا منم دعا كنيد


پسر خاله خوبم
سر راه كه ميومدم، خودم سفارشتو كردم،
انشالله سرفرازمون ميكني.
خاله پسر
23 اردیبهشت 90 19:04
بابا دمت گرم اگه شما سفارش ما رو بكنيد دستمون به دانشگاهي بند شه تا كنكور 48 روز باقيست


محدثه(دختردایی)
3 خرداد 90 13:37
سلام محیا جون منم ورودتوبه این دنیاپیشاپیش تبریک میگم وخیلی خوشحالم که قبل ازورودت میتونم باهات صحبت کنمامیدوارم که روزهای باقیمونده روهم به سلامتی سپری کنی ومراقب مامان جونتم باشیبه امید دیدارت