محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

محياي 17 ميليمتري!

1390/9/23 23:10
نویسنده : محیا کوچولو
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

پارسال همين موقع ها ماماني و بابايي كه تازه منو شناخته بودن، تلاش ميكردن با چهره من آشنا بشن و ببينن بالاخره خدا

چي بهشون هديه داده!  ماماني كه تا اون موقع هنوز در وجود من شك داشت!

اولين بار كه همگي باهم رفتيم آتليه 3/9/1389 بود، ولي عكاسش وارد نبود و يه عكسي از من  گرفته كه نه ماماني و بابايي

و نه خودم تا حالا چيزي ازش نفهميديم!

حالا عكسمو ميذارم كه يادي از اون روزها شده باشه، چيزهاي جالب اين عكس توضيحاتشه كه نوشته:

يه ني ني كوچولوي سالم ٨ هفته اي با 17 ميليمتر قد و ضربان قلب 174 در دقيقه!

محيا ملكي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

جغله
18 آذر 90 20:01
سلام وبلاگ قشنگي داريد خوشحال ميشم وبلگ منم بياي و نظر بدي http://jegheleh.blogsky.com http://jegheleh.niniweblog.com منتظرم
عاشق باران
19 آذر 90 0:26
منم هر چی تلاش کردم چیزی ندیدم خاله جون ولی خب مامانت از اون عکاسه واردتره بجاش حالا عکسای خوشگل ازت می گیره
مامانی
19 آذر 90 8:47
چه خوب که عکسای سونو رو داری من بیمارستان که بستری شدم ازم گرفتن گذاشتن داخل پرونده دستت درد نکنه این خاطره هارو واسه منم زنده کردی
مامانی
19 آذر 90 8:50
چه خوب که عکسای سونو رو داری من که بیمارستان بستری شدم ازم گرفتن گذاشتن داخل پرونده دستت درد نکنه این خاطره هارو واسه منم زنده کردی
مامان باران
19 آذر 90 12:02
وای چه عکس خوشگلی .
مامان علی
20 آذر 90 13:58
چه عکس خاطره انگیزی. همه ما ازین عکس داریم ... خداوند نگهدارتو و کوئچولوت باشه. من هم آپم
مامان نفس
20 آذر 90 15:22
محیا خانمی ببین مامان چه قدر برای بودنت زحمت میکشه انشاله همیشه سایش بالا سرت باشه خاله جون
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 19:49
ما همه این عکسها رو دادیم بایگانی بیمارستان! بدو بیا آپیم!
مامان محمد پارسا
21 آذر 90 10:57
سلام عزیز خاله نازی راستش منم چیزی سر در نیاوردم خاله جونی اما اشکال نداره در عوض حالا کلی عکس های ناز ازت می بینیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 90 11:15
ممنون که به ما سر زدید. از آشناییتون خوشبتم.
mamne amirnaz
22 آذر 90 8:36
salam azizam in axs vase baba va maman pore ghshangio khatereh ast koli ba didanesh zogh kardan
مامانه میکاییل
23 آذر 90 9:53
قوربونت برم 17 mm با اون آتلیه رفتنت