محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي شش ماهگي!

1390/10/4 22:07
نویسنده : محیا کوچولو
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

به همين سادگي ششمين ماه زندگي هم گذشت!

شش ماه يعني نصف يكسال؟ واي خدا جون چقدر بزرگ شدم!

تو اين ماه من كلي كتاب خريدم و مطالعاتم رو روي مسائل مختلف شروع كردم!

مطالعه نياز به انرژي بيشتر داشت، در نتيجه غذاي كمكي رو هم شروع كردم، فعلا با روزي دو وعده حريره سر ميكنم!

تو اين ماه دو تا پاهامو كشف كردم! روزها كلي باهاشون سرگرم ميشم! پيش غذام انگشتاي دست و دسرم شصت پامه!

چقدرم به آدم ميچسبه شصت پا خوردن! پيشنهاد ميكنم شما هم امتحانش كنيد!

شب عاشورا يه كوچولو دستم با بخاري سوخت ولي بابايي و ماماني قضيه را بهتون نگفتم كه ناراحت نشين و  تنبيه شون نكنيد!

الان من ميتونم كاملا بشينم، البته هنوز بعضي وقتها ميفتم ولي ميتونم خودموجمع و جور كنم!

الان ميتونم با  تكيه كردن به مبل و صندلي براي لحظاتي ايستادن رو تجربه كنم ولي زود ميفتم!

هر وقت ميشينم پاي سفره، چون به من غذا نميدن در يك لحظه كل سفره را با محتوياتش ميكشم و كلي ميخندم!

البته امروز سه تا واكسن داشتم، دوتا رو زدم يكي رو خوردم. بابايي ام درومد و فعلا دارم آه و ناله ميكنم!

ماماني و بابايي به افتخار تولد من و واكسن زدنم، خودشونو به خرج ماماني دعوت كردن رستوران!

آخه چي بگم از دست اين دنيا و اين ماماني و بابايي هاش!

ني ني وبلاگم كه شده صحنه زد و خوردهاي انتخاباتي! فعلا همه چي تعطيله!

حالا منتظريم ببينيم بعد از فرو نشستن گرد و غبار مبارزه كي برنده ميشه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نیایش
4 دی 90 23:58
ما به شما رای دادیم عزیزم
مامان باران
5 دی 90 0:13
مبارکه شش ماهگیت خاله. امید وارم در این انتخابات شما برنده بشید ما که به شما رای دادیم.
مامان آرنیکا
5 دی 90 13:07
سلام همونطور که قبلاً گفتم شعرت خیلی قشنگه حتماً یکی از رأ ی های من هست پس شما هم ما رو فراموش نکنید کد 190 همون کیک خوشگله
مامان باران
6 دی 90 0:27
سلام محیا گلی من اول به باران سرلاک برنجی مارکnestle دادم.الان گندمی همراه میوه رو میخوره .البته مرکز بهداشت مخاف دادن سرلاک هست من فقط یک وعده به باران میدم اونم با زرده تخم مرغ چون باران زرده تخم مرغ دوست نداره.اگه حریره بهش بدین ودوست داشته باشه خیلی بهتر از سرلاک هست.
مامان زهره
6 دی 90 9:26
سلام. بازم سلام چون سلام سلامتی می یاره
مامان کنجد
6 دی 90 10:26
باریکلا به این دخمل ناز همه اینا رو خودش گفته؟ خوش به حالت چه زود زبون باز کرده
رادین کوچولو
6 دی 90 12:35
وااااای کی دستت سوخت عزیزم. آخه تو چقدر توداری کوچولو. راستی 6 ماهگیت مبارک نازنین من
رادین کوچولو
6 دی 90 12:36
راستی محیا جان چطور باید بهت رای بدم؟؟؟؟
عاشق باران
6 دی 90 17:24
6ماهگیت مبارک محیا جون باران هم چند روز دیگه باید بره واکسن یک سال و 6ماهگیش رو بزنه بمیرم براش میگن این یکی خیلی سخته...
فریبا
6 دی 90 18:45
من که نی نی وبلاگی نیستم ولی از شعرت خوشم اومد.. 6 ماهگی محیا جون مبارک. امیدوارم همیشه شاد و سالم باشه
مامان زهره
7 دی 90 10:41
ملی مامانه میکاییل
7 دی 90 10:57
ایشالله ششصد سال عمر کنی خاله جونی ، آی مامانه مهربون چرا مواظبه دخمله من نبودی که دستش بسوزه قوربونت برم من با اون جای واکسنت .
امیرمحمد واسراکوچولو
7 دی 90 13:06
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ ممنــون ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´از حـــــــضــــــورتـــــــــــــــون´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان نیایش
7 دی 90 14:50
نیایش خیلی بهت رای داده گلم ما رو هم دریابید
مامان محمد صدرا
8 دی 90 11:27
رای ما محیا جون!!!!!!!!!!! تبت پایین اومدخانومی؟ ما هم سرمون شلوغه ولی آپ کردیم !
رادین کوچولو
8 دی 90 13:31
میشه بگین کجایین؟ نمیگین یکی دلش تنگ میشه براتون؟
مامان نفس
9 دی 90 3:25
انار کوچولو خیلی خیلی محتاج دعاته خاله.فراموشش نکن.
امیرمحمد واسراکوچولو
9 دی 90 10:07
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...