محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بازگشت از سفر!

1390/11/1 11:55
نویسنده : محیا کوچولو
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ما رفتيم و اومديم! يه سفر دوهفته اي به سرزمين پدري و مادري، جاي شما خالي،

سفر خوبي بود و ملالي نبود جز دوري دوستاي گلم!

تو اين سفر حسابي با خانواده و فاميل بابايي و ماماني آشنا شدم، من كه از يك ماهگي تا حالا فاميل را نديده بودم و ازشون دور بودم

تازه فهميدم كه چقدر منو دوست دارن، اينقدر كه ماماني و بابايي دارن بهم حسودي ميكنن!

بابايي ميگه قبلا تو فاميل كلي ما رو تحويل ميگرفتن ولي الان خونه هركي ميريم محيا رو ميگيرن و ميرن! كسي ديگه سراغ ما رو نميگيره!

منم كه ميديدم اينقده مورد توجه همه هستم، تو اين دوهفته كلي استعدادهام شكوفا شد و كارهاي خارق العاده اي رو شروع كردم!

بابايي ميگه اينها ژنهاي نهفته اي بودن كه به محض ورود محيا به سرزمين پدري و مادري فعال شدن!

مهمترين كارهايي كه شروع كردم خوشحالي با جيغ و داد زدن در خانه پدري! و شروع يك نوع راه رفتن ابتدايي در خانه مادري! بود.

راستي اولش كه ميخواستيم بريم، ماماني ميگفت تو اين سفر بجز حريره، چيز جديدي نديم محيا بخوره،

ولي در خانه پدري و مادري فضاي باز غذايي-امنيتي برقرار بود و آزادي كامل! منم كه ني ني آزادي نديده و بي جنبه!

همه چي خوردم بجز همون حريره! عجب صفايي داشت! خلاصه تو اين 15 روز كلي تجربه كسب كردم،

چندتا عكس هم به عنوان سوغاتي سفر براتون ميذارم، اميدوارم خوشمزه باشه و خوشتون بياد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پارسا
25 دی 90 10:03
سلام خانومی. مرسی که ما رو لینک می کنی. دختر گلت و ببوس
مامان زهره
25 دی 90 12:11
سلام. محیا جان . می دونی هی اومدم تووبلتاگت نبودی. همیشه به سفر گل پسر
عاشق باران
25 دی 90 23:27
دستت درد نکنه سوغاتی های خوبی بود. شما سفرنامه ی مارو خوندی خاله جون؟
مامان نیایش
26 دی 90 8:45
همیشه به سفر باشی عزیزم تجربه خوبی داشتی ان شا الله همیشه شا دباشی گلم عکسهات هم خیلی قشنگه
مامان زهره
26 دی 90 9:14
سلام. چه کار کنم. گلی خیلی شبیه پسر ها هستی. البته منو ببخش که نگاه به اسم قشنگت نکردم
مامان پریسا
26 دی 90 10:59
خدا رو شکر که خوش گذشته. دست مامان درد نکنه که مواظب شما بوده. ممنون که خبرم کردی. حالا بیا من هم مطلب جدید دارم.
مامان محمدجان
26 دی 90 12:13
سلام عزیزم رسیدن به خیر ایشالله همیشه به سفر و خوشی راه رفتن ابتدایی؟ یعنی همون چهار دست و پا
مامان نیاز
26 دی 90 12:16
سلام عزیزم همیشه شاد باشی آخ گفتی ما هم همین درد سر رو داریم دیگه کسی تحویلمون نمیگیره مخصوصا اینکه نیاز خانم زبون هم میریزه واسه همه
مامان ماهان
27 دی 90 1:11
همیشه به سفر عزیزم
مامان زهره
28 دی 90 9:54
گل دختر خوبین؟خوشین خداراشکر
مام پارسا
28 دی 90 22:44
سلام عزیز خاله.سفر بی خطر، رسیدن به خیر.خوش گذشت؟ مامان محیا جون ماشالله چه دخمل نازی دارید.قربون خنده هاش.دوست دارم با اجازتون شما رو لینک کنم.خوشحال میشم شما هم افتخار بدید.
رادین کوچولو
29 دی 90 14:41
سلام محیا جونم میبینی تو رو خدا!!! دیگران مامان و باباها رو تحویل نمیگیرن میندازن تقصیر ما!!!! مامان و بابایی منم میگن از وقتی رادین بدنیا اومده کسی ما رو تحویل نمیگیره!!!
باباي مسافر كوچولو
29 دی 90 22:17
سلام بر محياي ناز. خوشحالم هر روز بهتر از روزهاي قبل ميبينيمت. هميشه در كنار مادر و باباي مهربانت، سالم و تندرست باشي


مامان فرشته ها
1 بهمن 90 10:36
محیای گلم،ناز باشی خاله.چقدر شما با نمکی.به مامانی بگو برات اسپند دود کنه
مامان آوینا
1 بهمن 90 10:48
سلام چه قدر زیبا مینویسید دخترتون هم خیلی نازه خوشحال میشم تبادل لنک داشته باشیم
مامان رومینا
4 بهمن 90 11:45
ایشالا همیشه به خوشیعکسا قشنگ بودن:آفرین به محیاجون که کلی دلبری کردهXماشالا
مامان رومینا
4 بهمن 90 11:46
مبارک مبارکیادت باشه من اولین نفری بودم که 7 ماهگیتو تبریک گفتم خوشولوی ناناز
مامان رومینا
4 بهمن 90 11:48
خصوصی دارید