محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي هفت ماهگي!

1390/11/4 16:30
نویسنده : محیا کوچولو
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

روزهاي ماه هفتم هم گذشتن و من به ماه هشتم رسيدم،

اين ماه، ماه مسافرت بود، مسافرتهاي هيجان انگيز به سرزمين پدري و مادري و خاطرات خوبش،

اين ماه، ماه فعاليتهاي حركتي بود، از اول اين ماه حركات مختلفي را براي شادي حضار (ماماني و بابايي) اجرا مي‌كردم،

فعلا تو حالت نشسته ميرم جلو و سعي ميكنم چهاردست و پا برم ولي يه پام زيرم گيرميكنه، نميشه! حالا دارم روش كار ميكنم،

اين ماه، ماه غذاي كمكي بود، از فرني شروع شد، ولي نمي دونيد كار به كجاها كشيد؟!

حريره و سرلاك و سوپ و سيب و ليموشيرين و موز و ... رو بهم زوري ميدادن، و البته قطره آهن! اه اه اه اوغ اوغ اوغ!

يه سري غذاهاي كمكي عالي هم خودم كشف كردم و ميخورم مثل موبايل، كنترل تلويزيون، انواع عروسكها و هداياي رسيده و ...!

الان ديگه تقريبا جزو محالاته كه سفره پهن باشه و من وسطش نباشم! سفره اصولا جاي جالبيه براي بروز استعدادهاي ني ني ها!

موقع لباس عوض كردن، ناخن گرفتن بيني تميز كردن و قطره آهن خوردن خونه ميشه ميدون جنگ بين من و ماماني و بابايي!

بيشتر وقتها تو اين جنك نابرابر من برنده ميشم ولي خوب وقتي دونفري ميفتن به جونم چكار ميتونم بكنم؟!

اين ماه، ماه امتحان گرفتن بابايي و ماماني بود و برگه صحيح كردن من! كلي كمكشون كردم، حالا عكسهاشو ميبينيد!

اين ماه، ماه مسابقه ني ني وبلاگ بود و كلي رقابت! بابايي ميگه تو عمرم اينقده به آشنا و غريبه رونزده بودم! ولي همش بخاطر محيا بود!

و اين ماه، ماه به دنيا اومدن چندتا ني ني كوچولو مثل اميررضا بود و پركشيدن يه ني ني معصوم بنام انار!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا
5 بهمن 90 11:32
سلام محیا جونی... و خسته نباشید مامان خوبش... عجب ماه پر مشغله ای رو گذروندید و می دونم چقدر هیجان انگیز بوده!!! منتظر عکساشیم
مامان مسافر كوچولو
5 بهمن 90 12:14
سلا خاله .خوبي عزيزم.مسافرت خوش گذشت؟ خاله اين يه عادت بين شما نينيها با مامان و بابايي سر خوردن چيزهاي خوب جنگ باشه.و يه رسم تو اين دنيا يكي مياد و يكي ميره. راستي مامانش اين غذاهاي كمكي عالي رو كه خودش كشف كرده از دسترس محيا جون دور كن واسش خوب نيست
ملی مامانه میکاییل
6 بهمن 90 10:47
عجب ماهه پر باری داشتی خانوم خوشگله هفت ماهگیت مبارک
علیرضا
6 بهمن 90 19:39
www.tree1379.blogfa.com : D