محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

فرشته اي بنام محیا

من يارانه مو دوست دارم!

1390/12/25 13:54
نویسنده : محیا کوچولو
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

چند روز پيش براي بابايي يه پيامك رسيد:

 

آقاي ... چون از چشات معلومه تمكن داري خودت با زبون خوش برو انصراف بده! تا همه چي آروم بمونه!

 

بابايي گفت محيا جون ديگه دوران مستقل بودنت داره تموم ميشه! ميخوان يارانه دخترمو قطع كنن!

آخه يكي نيست بگه من كجا پولدارم؟! چند وقت بود خوشحال بودم كه ديگه براي خريد پوشك و غذاي كمكي محتاج ماماني و

بابايي نيستم و خودم از جيب خودم احتياجاتم رو تهيه ميكنم! حالا چكار كنم؟

حالا بايد براي هر بسته پوشك كلي حساب و كتاب پس بدم كه روزي چندتا مصرف كردم؟!

يارانه ماماني و بابايي رو ميخوايد نديد، نديد! ولي من كه از يارانه ام نميگذرم!

اگه ميخواستيد قطعش كنيد، خوب از اول نميداديد كه حالا ني ني هاي مردم شرمنده ماماني و بابايي شون بشن با اين همه خرج و مخارج!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رضا جونی
25 اسفند 90 12:48
خوشحال شدم ها بالاخره یکی رو دیدیم بالای خط فقر باشه ما که توی دور و بری هامون کسی نبود که پیامکی باشه فکر کردم رفتید دردر
مامان نگار
25 اسفند 90 14:08
والا به خدا پیشاپیش عیدتم مبارک خاله جون
رادین
25 اسفند 90 16:16
ای بابا!!! یعنی میخوان اینم ندن محیا جون!!! راستش من تو سفری که به ایران داشتم فهمیدم اینجا جنسا یا هم قیمتن یا گرونتر!!! حالا یارانه ها رو هم که قطع کنن چیزی نمی مونه که!!! من عصبانیم
سیاسی
25 اسفند 90 18:49
آخه ني ني تو با سیاست چکار داری

سياست ديگه چيه؟
مامان نیایش
26 اسفند 90 10:48
طفلی محیا جدی نگیر
s.soleimani
26 اسفند 90 15:36
دیگه باید اون نیمه ی اصفهانیه درونت رو فعال کنی
فریبا
27 اسفند 90 20:30
همینه دیگه! امروز و فردا هم میگن چون خودت با روی خوش نیومدی انصراف بدی، خودمون از طرفت انصراف دادیم