محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بابايي تو فكره!

1390/2/20 20:46
نویسنده : محیا کوچولو
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

چند روزه بابايي هر وقت به وبلاگ من سر ميزنه، ميره تو فكر!

به وبلاگ خودشم كه سر ميزنه بيشتر ميره تو فكر!

هر چي ميگم بابايي چي شده؟ اگه مشكلي داري به من بگو، چيزي نميگه، اما خودم فهميدم چي شده!

بگم چي شده؟

آمار بازديد وبلاگ من خيلي بيشتر از وبلاگ باباييه!

خوب براش افت داره با اين سن و سال! دركش ميكنم.

ميگم بابايي به جاي اين فكرا، برو چند تا مطلب خوب بذار تو وبلاگت شايد كسي بهش سر بزنه!

اگر هم بلد نيستي مطلب خوب بنويسي، خجالت نكش، من كه غريبه نيستم،

بگو خودم برات مينويسم!

يه چيزي بگم ناراحت نميشيد؟

واقعا كه آدما تو اون دنيا هر چي بزرگتر ميشن، فكرشون تعطيل تر ميشه!

دعا ميكنم فكرتون زود تعطيل نشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)