محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

مشدي محيا از زمين و از هوا!

1391/6/20 16:51
نویسنده : محیا کوچولو
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

نميدونم چجوري بگم؟ البته خيلي خدا رو شكر ميكنم كه دوباره نائب الزياره فاميل و دوستاي گلم تو سفر مشهد شدم!

ماماني و بابايي ديگه براشون يقين شده كه من دختر روزي داري ام! چون خودشون 5 سال بود مشهد نيومده بودن ولي

امسال با من دو تا سفر شيرين به فاصله چند روز براشون جور شد!

اينبار البته زميني اومديم و دو شب و دو روز سفرمون طول كشيد تا رسيديم مشهد!

من براي اولين بار بين راه شب رو تو چادر خوابيدم و خيلي چسبيد!

چند ساعتي رو هم مهمون يكي از دوستاي ني ني وبلاگي بوديم كه باباي اميررضا پيشدستي كرد عكسش رو منتشر كرد!

فعلا هم كه تا آخر هفته مشهديم! التماس دعا!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤。★مامان رضا جون★。❤
7 شهریور 91 21:30
تا آخر هفته یعنی کی تا کی مشهدی خانمی؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 شهریور 91 10:18
سلام عزیزم
انشالله بتونم محیا کوچولو ومامان گلش رو زیارت کنم

نفیسه
9 شهریور 91 15:45
قبول باشه زیارتتون.چقدر محیا توی این عکس عوض شده ماشا ا... قد بلن شده ها:
مامان کورش
9 شهریور 91 17:41
سلام عزیزم دوباره زیارت قبول ایشالله 3 تایی برید مکه به زودی زود
اعظم مامان آوین
10 شهریور 91 19:37
یعنی چی خاله بازم رفتی مشهد ؟؟؟؟؟؟؟؟ .مامانش آدم یه دختر خنده رو وخوش اخلاقی مثل محیا داشته باشه البته که برکت زندگیشم زیاد میشه .آرزوی خوشبختی براتون دارم ماشالا به این دختر ناز .خدا حفظش کنه .بازم زیارت قبول
مامان هامان
12 شهریور 91 13:36
قبول باشه سفر به سلامت خوش باشید
دخترعموی امیررضا
12 شهریور 91 20:41
سلام محیا جون. من دختر عموی امیررضام. منم الان مشهدم. داشتم وبلاگ امیررضا جونو میدیدم که به وبلاگ تو هدایت شدم. ایشالله مشهد بهت خوش بگذره.