محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

تست هوش!

1391/6/31 6:04
نویسنده : محیا کوچولو
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

يكي از ني ني هاي دانشمند ميگه ني ني هاي كوچولو خيلي بيشتر از اون چيزي كه ماماني و بابايي شون فكر ميكنن باهوش هستن،

و مسائل رو درك ميكنن، فقط ممكنه نتونن اونو نشون بدن يا به بقيه بفهمونن!

واقعا گل گفته هر كي گفته! احتمالا خودشم يه ني ني باهوش بوده!

منم براي اينكه ببينم هوش ماماني و بابايي در  زمينه درك ني‌ني ها چقدره! امروز يه كم سورپرايزشون كردم!

امروز من و بابايي داشتيم با چندتا ماژيك بازي ميكرديم كه بابايي موقع جمع كردن شروع به شمردن كردن، ...

تا گفت يك، من بلافاصله گفتم دو! و تا گفت دو من بلافاصله گفتم سه!

ماماني و بابايي دو تا شاخ معنوي! روي سرشون درومده بود دهنشون باز مونده بود و تا مدتها اينجوري همديگه رو نگاه ميكردن:

تعجب

تعجب

تعجب

تعجب

تعجب

تعجب

تعجب

چون فكر نميكردن من يه همچين كاري رو انجام بدم!

خوب يه وقتا لازمه ني ني ها يه چيزايي رو به ماماني و بابايي يادآوري كنن كه اونا فكر نكنن، ياد دادن تجربه هاي جديد به

ني ني ها تو سن كم فايده نداره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمانه مامان پارسا جون
28 شهریور 91 13:22
من از تو گلی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم ، . . روزت مبارک محیا جون
مامان رضا جونی
28 شهریور 91 15:11
ای جونم آفرین به شما دختر با هوش
ملی مامان میکاییل
28 شهریور 91 15:41
تو یه نی نی ریاضی دان هستی
هدیه جووووووووووووووون
28 شهریور 91 19:49
ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک دختری نباش که به مردی نیاز داره دختری باش که مردی به اون نیاز داره و این دو باهم خیلی متفاوتند . . . روزت مبارک
مامان پریسا
29 شهریور 91 15:52
morvarid
30 شهریور 91 11:44
moooooooooooOooOooooooooooosh bokhoratet
عاشق باران
30 شهریور 91 13:42
مامان آریا
30 شهریور 91 23:53
عزییییییییزم افرین فرشته کوچولوی باهوش آره واقعا شما وروجک ها هر روز بزرگترارو سوپرایز میکنین
مامان پوريا پهلووون كوچولو
1 مهر 91 11:38
اي جان بنازمت دختر تازه كجاشو ديدين كه روزها تو شوك بمونين
مامان نگار
1 مهر 91 12:47
بابا آی کیوووووووووو