محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

سورپرايز روز كودك!

1391/7/17 22:32
نویسنده : محیا کوچولو
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بازم امروز روز من بود! خدا چه خبره اين دنيا؟!

اون هفته روز دختر بود و كلي دوستاي گلم بهم تبريك گفتن! امروز حالا روز كودكه بازم شد روز من!

ممنون از همه تبريكاهاتون، منم به همه دوستاي گل و ني ني هاي مهربون تبريك ميگم!

و اما سورپرايز من براي ماماني و بابايي تو روز كودك!

امروز نهمين دندون من كشف شد! البته اين مرواريد جديد رو چند روزي تو دهنم قايم كرده بودم براي امروز!

سرشب كه داشتيم با بابايي بازي ميكرديم، يه دفعه چشمش به دندون جديدم افتاد و بازم تو خونه شوري به پا شد!!

خوب اينم كادوي من تو روز كودك، به ماماني و بابايي!

ما كه روز كودك هديه اي نگرفتيم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پوريا پهلووون كوچولو
19 مهر 91 8:32
سلام خوبي خاله جوون رويش نهمين مرواريدت مبارك عزيزم كي گفته فقط يكي دو روز روز كودكه هرروز روز شماست روزهاتون مبارك
عاشق باران
19 مهر 91 16:06
مبارکه محیا جونم
مامان رومینا
21 مهر 91 15:31
به به دنون نهم.بسلامتی.شیطون چرا قایمش کرده بودی؟
میترا
21 مهر 91 16:49
مبارک باشه خوشگل خانم. هم دندون هم روز کودک
مامان پریسا
22 مهر 91 17:57
مبارکت باشه عزیزم.در عوض تو به مامان و بابا هدیه دادی
مادر کوثر
22 مهر 91 18:54
آخ آخ آخ این پست رو با گوشی همسری خوندم و کلی با همسری خندیدیم کوثر هم فقط نگامون میکرد روزت مبارک کوچولوی ناز