محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

11=9+2

1391/7/23 8:37
نویسنده : محیا کوچولو
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من همينجوري افتادم رو دور جديد دوندون درآوردن!

امشب دهمين و يازدهمين دندون من هم كشف شد!

دندونهايي كه اون عقبن و به راحتي ديده نميشن، براي همين كشف اونها نياز به گشت و گذار انگشتهاي ماماني و بابايي

تو دهن من داره كه دوباره اين گشت زني ها شروع شده!

حالا منتظر دوازدهمين مرواريد هم هستم تا تقارن دندوناي جديد كامل بشه!

و به همين منظور گشت زني هاي مداوم نيروهاي خودجوش خونه ما لابلاي دندوناي من همچنان ادامه داره!

 

نهمين دندون در گوشه پايين سمت چپ دهن خندون من خودنمايي ميكنه!

اين عكس حاوي يه سري نكات ديگه هم هست كه هركس تونست حدس بزنه چيه يه جايزه داره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

میترا
23 مهر 91 1:40
مبارکه خوشگل خانم موهاتو کوتاه کردی. گوشهاتو سوراخ کردی؟
مادر کوثر
23 مهر 91 7:53
سلام سلام مبارکههههههههههههه ما که نکته ای ندیدیم جز یه خنده ی ناز از یه دختر ناناز راستی امروز تولد نازدختر منه تشریف بیارید
مامان رضا جونی
23 مهر 91 10:31
سلام محیا جون این چه وضعشه موهات کو
مامان فرشته ها
23 مهر 91 16:31
قربون اون خنده های نمکیت محیا جون.دوازده تا مروارید کوچولو داری پس.آره؟


واي خاله 11=9+2
سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 91 17:09
مبارکه مرواریدای جدید ما کشف نکردیم خانومی
ملی مامان میکاییل
23 مهر 91 22:07
حالا خوبه تو می ذاری مامانت گشت زنی بکنه من اگه این کارو بکنم چند تا گاز حسابی نوش جان می کنم موهاتو کوتاه کردی عسلم ؟؟؟
اعظم مامان آوین
24 مهر 91 11:21
عاشق خنده هاتم محیا گلی .مروارید های قشنگتم مبارک .خاله گوشهاتو سوراخ کردی برا گوشواره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کنجکاو شدم بدونم چه نکته ای هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نگار
24 مهر 91 14:03
فکر کنم موهاتو کوتاه کردی ناقلا
مامان محمد سپهر
25 مهر 91 10:52
سلام سلام مباركه خيلي خيلي مباركه عزيزم انشاء‌الله هميشه خوب و سالم باشي.ما هم به روزيم
عاشق باران
25 مهر 91 16:34
ای جونم محیا خانم خندون عکست خیلی خوشگله خاله جون همه ی دندونای قشنگت توی این عکس دیده میشه آخ که دلم میخواد همین الان بوست کنم... در مورد سایر نکات هم من اول به گوشات نگاه کردم که هنوز از گوشواره خبری نیست اما فکر می کنم موهات کوتاه کردی خوشگل خانم
مادر کوثر
25 مهر 91 19:49
سلام مرسی از حضور و نظرات خوبتون نکات عکس رو نمیفرمایید؟؟؟ راستی بازم تشریف بیارید بروزیم. مرسی
مامان پوريا پهلووون كوچولو
25 مهر 91 20:48
مباركه خاله جووون موهاشو كوتاه كردين خاله؟
مامان پوريا پهلووون كوچولو
25 مهر 91 20:49
گريه و خنده قاطي شده؟
مامان تارا و باربد
26 مهر 91 9:09
سلام عزیزم خوبی دندون نو مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 11:16
خاله جونم مرواریدهای جدید مبارک.
ارین و مامانش
26 مهر 91 14:35
گوشت را سوراخ کردی؟موهات را کوتاه کردی؟روی پاهای خودت ایستادی؟اصلا همه جوره قشنگ و دلبری