محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

نکات دیگه!

1391/7/26 21:40
نویسنده : محیا کوچولو
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

خدا چقده همه دوستای گلم تیز هوش و باهوشن! میگن مغر ایرانی یه چیز دیگه است شما بگید نه!

حالا چي جايزه بدم؟! عجب حرفي زدم! يكي دو نفرم نيستن كه! بايد به همه دوستاي گلم جايزه بدم!

اصلا ميگم جايزه رو فقط حضوري با كارت شناسايي معتبر بايد بيايد از خودم بگيريد! آخي اينم حل شد!

خوب حالا اصل ماجرا،

آخه چی بگم از نکات دیگه اون عکسه که دلم خونه! مامانی و بابایی چند وقته گیر دادن به موهای من!

دوبار هم بردنم آرایشگاه یه بار مردونه، یه بار زنونه!

ولی من در هر دو بار هوشیارانه عمل کردم و با جیغ و داد نذاشتم بلایی سر موهام بیارن!

ولی چی بگم که یه روز دیدم دوتایی با ماشین اصلاح بابایی دارن به طرفم حمله میکنن!

یکی دست و پامو گرفت یکی هم ماشین رو گرفت به موهام! نمیدونید چه بلایی سرم اوردن دوتایی!

حالا با این شیرینکاری مامانی و بابایی تا اطلاع ثانوی فقط از یه زاویه میتونم عکس بگیرم!

بقیه زوایا بمونه تا یه کم موهام بلند بشه!

آخه آدم چی میتونه بگه؟! صبر کنید بزرگ شم میدونم چکار کنم!!

خودنون خوشتون میاد بزرگ شدم بیام کچلتون کنم؟ اصلا چرا بزرگ شم؟ از همین الان کچلتون میکنم!

اینقده حضورم رو موثرتر از قبل میکنم که خودتون به شکست اعتراف کنید!

 

اينجوري اينقده ميكوبم رو لپ تاپ تا بابايي رو حرص بدم و كچلش كنم!

 

اينجوري هم دائم خونه رو بهم ميريزم تا ماماني رو حرص بدم و اونم كچلش كنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پورياپهلووون
26 مهر 91 23:15
نگفتم زود تند سريع جايزه رو رد كن بيا قبوله يه بوس واسه پوريا
مامان رومینا
27 مهر 91 12:15
اخی موهاتو کوتاه کردن؟ولی محیا کوچولوی ما بازم خوشگله با اون خنده های ناااااااازش.ایشالا که همیشه لبت خندون باشه وروجکخصوصی دارید
عاشق باران
27 مهر 91 12:34
وای وای وای... چیکار کردین موهای دخملو... من فکر کردم فقط جلوی موهاشو کوتاه کردید خاله اگه احتیاج به کمک داشتی برای کچل کردن مامان و بابا بگو... من حاضرم کمکت کنم
مادر آیاتای
28 مهر 91 16:06
سلام محیا جونم،چیکار کردن باهات این والدین هنرمند؟بیشتر جیغ میزدی عزیزم، راهکار خوبی رو انتخاب کردی گلم.ادامه بده. :-)
مادر کوثر
29 مهر 91 9:28
عزیزممممممممممممم قربون اون کله کچل شده برممممممممم از بس کوبیدی رو لپ تاپ، بابایی هم تلافی کرد ماشالله به این همه شیطنت ولی این چیزا برای ما دمده شده آخه خیلی وقته خونمون هر روز اینجوریه نظم داشتن خونه، یه رویای چند دقیقه ای هس
میترا
30 مهر 91 1:40
منم 2بار این کار رو کردم و پشیمون شدم. دیگه دست به موهاش نمیزنم
ملی مامان میکاییل
30 مهر 91 23:01
خوب بعدا بهت می گن مامان بابات کچله خودت حرص می خوری از من گفتن بود