محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روزهاي سخت!

1391/8/10 21:15
نویسنده : محیا کوچولو
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

اين هفته سخت ترين روزهاي زندگي حدود 500 روزه من بود!

اين چند روزه همش يه پامون خونه بود يه پامون دكتر و درمانگاه و بيمارستان!

الان تو بيمارستان بستري هستم، ماماني و بابايي اين چند روزه هركاري تونستن كردن ولي هنوز حال من خوب نشده!

نميدونم چقدر آمپول و سرم و دارو بهم دادن ولي خيلي سخت بود.

برام دعا كنيد. خيلي دعا كنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
10 آبان 91 23:28
الهی بمیرم برات هنوز خوب نشدی عزیز دلم زودتر خوب شو نگرانتم
فریبا مامان رایین
11 آبان 91 1:03
عزیــــــــــــزم... خیلی ناراحتم برات... ایشالا که زود زود برگردی خونه... سعی کن زودی خوب بشی، باشه؟!
مامان سهند و سپهر
11 آبان 91 13:08
تچ حدس ميزدم . الهي بميرم خدا كنه زودتر خوب بشي خاله.ما برات دعا مي كنيم محيا جوني.تو هم زودي خوب شو و شادي رو به دل مامان و بابا و همه ما هديه كن.خسته نباشين مامان و بابا ي مهربون محيا خانم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 آبان 91 14:38
خدا بد نده دختر گلم آخه چی شده؟ چرا بستری شدی؟ انشالله زود زود خوب شی.
میترا
12 آبان 91 1:52
خدااااااااااایا خودت مواظب نی نی ها باش
مامان نازی
12 آبان 91 11:23
باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر چشمه ‏های نور جاری شد ز دامان غدیر
ملی مامان میکاییل
12 آبان 91 21:27
الهی فدات بشم چرا ؟؟؟ خدا نکنه تو مریض بشی عزیزم
مادر کوثر
15 آبان 91 7:30
وای عزیزم باور کن خیلی به فکرت بودم و برا سلامتیت دعا کردم
مادر کوثر
15 آبان 91 7:30
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح. صبح زیبایت بخیر! بروزیم
مادر کوثر
15 آبان 91 7:31
راستی دیشب با کوثر عکسای خوشگلت رو نگاه کردیم و چند صفحه ای از اینجا رو ورق زدیم و من دونه به دونه عکسا رو توضیح دادم براش
ستاره زمینی
15 آبان 91 8:04
وای خاله فدات نبینم هیچوقت بیمار باشی......... انشالا زود زود خوب بشی. خاله منم دیروز حالم بد بود و مجبور شدم سرم بزنم خیلی گریه کردم واسم نخندی ها اخه از سوزن و امپول بدم میادانشالا هیچوقت تو دنیا مریضی نباشه همه شاد و سلامت باشند.
مامان نفس
24 آبان 91 9:35
واااااااااااااااااای قربونت برم چه قدر ناراحت شدم مریض شدی خاله...انشاله هیچ وقت هیچ وقت دیگه بیمار نباشی و خنده هات دل مامان و بابا رو شاد کنه گلم.
باران قلنبه
26 آبان 91 11:42
الهی بمیرم خیلی سخته باران منم 6 روز بیمارستان بستری بود میدونم چی بهتون گذشته میتونم بپرسیم چرا بستری شده بود؟