محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

براي كوثر عسلي!

1391/9/27 11:26
نویسنده : محیا کوچولو
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به كوثر عسلي و خاله مهربون!

 

البته ما تكنولوژي ساخت موشكهامونو به هركسي نميديم ولي چون مطمئنيم شما در جهت اهداف انساني ازش استفاده

ميكنيد براتون فرستاديم.

بهتره از كاغذاي باطله براش استفاده كنيد!

 

 

 

 

 

 

 

البته يه سايت جالب براي ساختن هزار نوع موشك هست. اينجا را ببينيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر کوثر
25 آذر 91 10:18
هان؟ یعنی برای ما؟ رمزش کو؟
مامان سيد محمد سپهر
25 آذر 91 13:03
منم رمز
مامان سيد محمد سپهر
27 آذر 91 8:11
سلام عزيزم با رمز نتونستم وارد شم.آخه من و كوثري يه قرار مرارهايي با هم داريم براي همين دوست داشتم بدونم.موفق باشين
مامان سيد محمد سپهر
27 آذر 91 14:09
عزيزم ساخت موشك بود.الهي ................. محمد سپهر هم عاشق كاردستي شده يه روز مار مي خواد فرداش پروانه اين دفعه مار پارچه اي بعد موشك و قايق ....وكشتي و... هلي كوپتر.... البته خاله و دايي كشتي و موشك درست مي كنند خودم هم بلدم ها اما مي گم من بلد نيستم چون روزي ده بيست تا مي خواد............
مادر کوثر
28 آذر 91 7:39
واقعا ممنونمممممممممممم اون مرحله سومش رو یادم رفته بود آخی چه لینک جالبی متشکرمممممممممممم. لطف کردین تا کوثر بیدار نشده براش درست کنم که بچه ام شاد بشه مرسییییییییییییییییییی ببخشید دیر اومدم سفر بودیم
مادر کوثر
28 آذر 91 7:57
واااااااااااااااااااااااای همین الان ساختمش و تستش کردم عالییییییییییییییییییییی بوووووووووووود مرسییییییییییییییییییی کلی ذوق کردم که یه چی ساختم