محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

هپ چی!

1391/11/1 12:19
نویسنده : محیا کوچولو
872 بازدید
اشتراک گذاری

هپ چی! سلام به همه!

ما اومدیم!

چه سفری؟! الان هرسه تایی مون سرما خوردیم هر کدوم افتادیم یه گوشه!

من سرفه، مامانی عطسه، بابایی شرشر بینی! دوباره من عطسه، مامانی شرشر بینی! بابایی سرفه!

فعلا تو خونه ما شرایط جنگی با ویروسهای انفلوانزا برقراره و ما لشکر شکست خورده نمیدونیم باید چکار کنیم!

جاتون خالی سفرمون تا دو سه روز آخر خیلی خوب بودها! ولی یه هویی همه خوشی سفر و دید و بازدید از دماغمون! درومد!

من که دیگه از شدت جو گرفتگی فقط دیوان حافظ و سعدی رو نمیخوندم! اینقده شیرین زبونی و دلبری کردم که اگه

مریض نمیشدیم نمیذاشتن بیایم خونه!

حالا دعا کنید خوب بشیم، ایشالله زودی میام کارهای جدیدم رو براتون مینویسم.

راستی ممنون از اینکه سراغ ما رو میگرفتین و شرمنده از اینکه نتونستیم بیایم به دیدنتون! بزودی میایم دیدنتون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رضا جونی
1 بهمن 91 12:59
سلام محیا خانم می بینم که شما هم مثله ما از سفر با نا خوشی برگشتین انشالله زود زود خوب می شی
مامان تارا و باربد
2 بهمن 91 14:48
ایشالا که بلا دور باشه از همگیتون
جادوطرح
2 بهمن 91 15:38
بهترین هدیه برای فرزند شما به کودک خود اعتماد به نفس، خلاقیت و ابتکار هدیه کنید یه سر به سایت ما بزنین، ضرر نمیکنین http://jadootarh.blogfa.com
امیررضا
2 بهمن 91 22:25
پس شماهم مثل من فینگی شدین ایشالله زودی خوب میشین و خاطرات سفر زمستونی تون رو برامون تعریف میکنین.
مامان رومینا
3 بهمن 91 14:16
آخییعنی اسمش که میادا تنم میلرزه این زمستون ما هم بدترین سرماخوردگیو خوردیم .ایشالا زودی هر 3خوب شید
عاشق باران
3 بهمن 91 15:38
خدا بد نده دوستم ایشالله زودتر خوب شید منتظریم شیرین زبونی ها و شیرین کاری هاتو بازم ببینیم خاله جون
مــــــــــــــــلی
4 بهمن 91 13:34
ای جونم بهتر شدی عزیزم ؟؟؟ دلم برات حسابی تنگ شده راستی رمز برات گذاشته بودم گرفتیش یا نه ؟؟؟
مادر کوثر
7 بهمن 91 7:48
سلااااااااااام سفر بخیر انشالله آنفولانزا از خونتون زود زود فرار کنه و ما هم دیگه هی هپ چی نشنویم
نوشین مامان آریا
11 بهمن 91 19:50
خدا بد نده ایشااله زودتر خوب بشید مراقب کوچولوی ما باشید