محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

مهارتهاي كودكانه!

1391/12/23 22:41
نویسنده : محیا کوچولو
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

چند وقته كه من مهارت خاصي در استفاده از وسايل مختلف پيدا كردم و حالا هر چي به دستم برسه خيلي دقيق

ميدونم براي چه كاريه؟!

حالا اين عكسا رو ببينيد:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته در پشت صحنه همه عكسا ماماني و بابايي مواظب من بودن كه يه وقت كار خطرناكي نكنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سهند و سپهر
24 اسفند 91 18:39
خيلي باحال بود محيا جوني . آفرين خالههههه خيلي خوشم اومد از اين همه مهارتت عزيزم. از همه با حالتر ژست خوشگلت واسه ريمل بود خيلي عكس نازيه . قربونت بشم من. عيدي خيلي قشنگي بود . عيدت مبارك خانوم گل . آرزوي سلامتي براي تو و ماما و باباي مهربونت.
مامان ثمین
25 اسفند 91 21:55
وای عزیزم چقدربامزه بود عجب خلاقیت عکاسی مرسی مامان وبابا خوشحالم که بلاخره گودزیلا فراری شد بااجازه لینکتون میکنم شماهم دوستداشتین مارولینک کنینننننننننن
مـــــــــــــلی
27 اسفند 91 2:36
بابا ماهر بابا مهارت بابا اینکاره آفـــــــــــــــرین
مامان نگار
10 فروردین 92 20:08
خییییییلی بامزه بود دستتون درد نکنه برای عیدی به این باحالی
هدیه
10 فروردین 92 21:01
ای شیطون
مامان رومینا
16 فروردین 92 22:45
آی آی از دست شما وروجکامنم همین داستانا رو با رومینا دارم