محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

رفتن به مهد!

1392/1/28 1:42
نویسنده : محیا کوچولو
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

شنبه صبح برای اولین بار من رفتم مهد کودک قلعه سحر آمیز!

البته از قبل عید چند جا رو دیده بودیم ولی از هیچ کدوم خوشم نیومده بود و نمیتونستم با محیطشون ارتباط برقرار کنم!

اما اینجا با اینکه یه مقدار از خونه مون دوره ولی از همون روز اول به محیطش علاقمند شدم، بخصوص اینکه

خانم مربی خودم، از شاگردای مامانی و بابایی بوده و از این بابت حسابی اونجا برای من باید سنگ تموم بذاره!

ولی خوب چون دوره، بابایی هر وقت حوصله اش بیاد فعلا منو میبره! تا بعدا خودم بتونم تنهایی برم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مادر کوثر
28 فروردین 92 6:46
عزیزممممممممممممممممم من قربون اون مهد رفتنت جیگرررررررررر حتما اونجا دخمل خوبی هستی و زود همه چیز رو یاد میگیری. آی آی آی .... بیچاره خانم مربی
مادر کوثر
28 فروردین 92 11:41
راستی ما هم بروزیم با یه پست بهاری لطفا اینجوری وارد بشید
مامان ثمین
28 فروردین 92 16:32
سلام عزیزم مبارک باشه انشاله توی مهدبهت خوش بگذره وکلی دوستای خوب خوب پیداکنی
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 11:26
عزيزم به سلامتي . خدا رو شكر كه با مهد خوبه. منم بايد آريا رو بذارم مهد از چند ماهه ديگه . راستي محيا جون ناراحتي نمي كنه و اگر ممكنه بگيد از چه ساعتي تا چه ساعتي مهد ميره ممنونم
مامان سهند و سپهر
31 فروردین 92 21:45
مبارك باشه محيا جوني . خوش بگذره بهت و حسابي بازي كن . مراقب خودت باشي هااااا
فریبا
1 اردیبهشت 92 1:46
قدم بزرگی برای استقلال برداشتی عزیزم... موفق باشی **
مادر کوثر
1 اردیبهشت 92 12:52
چه خبر از مهد رفتن؟؟؟؟
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 0:55
مبارک باشه محیا خانم.پس شما هم داری با سواد میشی؟
عاشق باران
3 اردیبهشت 92 16:41
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:10
مبارکه مبارک
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 9:30
دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ، تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم. ... به روزيم
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 9:32
عزيزم روز مادر بر شما و پدر و مادر گراميتان مبارك..مثل هميشه مي خونم..هر حرف و هر پيامت......درسي براي من بود..... درس رها شدن از ...زنجير و بندگي بود...هر گوشه از كلامت ...پندي براي من بود...زيرا كه آن حرف تو حرف خداي من بود......
مامان سيد محمد سپهر
29 اردیبهشت 92 15:50
حتما بيان باغ پرنده هاي لويزان.. تماشا داره..