محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

عكسهاي ارديبهشتي!

1392/2/30 22:24
نویسنده : محیا کوچولو
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

انگار ما اين روزها همگي كم رنگ شديم! ببخشيدمون كه كم پيداييم، اوضاع فعلا تو تغيير و تحوله!

براي اينكه كم رنگي به بيرنگي تبديل نشه! چندتا از عكساي ارديبهشتي مون رو اينجا ميذارم.

ايشالله براي پست 23 ماهگي كل كارها و اتفاقات جديد رو مينويسم.

 

اين عكس به نظر خودم خيلي گوگولي مگولي شده بود! براي همين اولين عكس انتخابش كردم!

 

تو اين روزهاي خوب اريبهشتي به روز رفتيم گردنه حيران و مناظر ديدنيش!

 

من در اوج سركشي هستم اين روزها و اعصاب و روان نذاشتم براي ماماني و بابايي!

 

ياد گرفتم وقتي ميريم رستوران خودم يه جيزي انتخاب كنم!

 

اينقده از اين بازيهاي بادي خوشم مياد ولي هنوز جرات اينكه برم بالا سر بخورم رو ندارم!

 

اينجا گيردادم به اين كيف مدرسه و ول كن هم نبودم! يعني رو اعصاب و روان بودم شديد!

 

هنوز مشكلاتم با دريا حل نشده! اونجا هم رو اعصاب و روان همه بودم!

 

اينجا هم رو اعصاب و روان همه بودم! كلا ارديبهشت ماه، رو اعصاب و روان خانواده كار ميكردم!!

 

البته هنوزم دارم كار ميكنم و ميگن و اينها علائم نزديك شدن به دو سالگيه!

خوب من چكار كنم كه داره دوسالم ميشه،‌اعصاب و روان ندارم؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 22:35
خواهر فرناز
31 اردیبهشت 92 0:43
سلام ممنون بهمون سر زدین فردا امتحان دارم برام دعا کنید خوب بدم ایشالا به زودی میام ولی همه کامنت ها را میخونم
مامان ملیکا کوچولو
31 اردیبهشت 92 1:50
عزیزززززززززم قربونت برم.تا باشه از این رو اعصاب و روانها بودنا دوستت دارم جیگر خاله
مامان ملیکا کوچولو
31 اردیبهشت 92 1:52
الهی همیشه تن نازت سلامت گلم
؟؟؟؟؟؟؟
31 اردیبهشت 92 8:28
چرا سن شمار محیا داره میره عقب؟؟؟ 9روز و 2 ساعت و.........!!!!!!!!!
مامان سيد محمد سپهر
31 اردیبهشت 92 10:34
اصلانم اينطور نيست عزيزم....باغ پرنده هاي لويزان قشنگتره.....چقدر محياي من ناز شده ، بزرگ شده ، خانوم شده آفرين كه خودش از منو غذاشو انتخاب مي كنه ...نوش جونش....بعدش مامانش ناز افتاده ..مهربون افتاده...مامان افتاده....ولي هنوز سر حرفم هستم...باغ پرنده هاي لويزان قشنگتره....چون توي دل جنگله...بكره بكر....تا امتحان نكني نمي توني بگي...
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 92 23:32
چه عکسها و منظره های خوشگلی چیزی تا دو سالگیت نمونده محیا کوچولو پیشاپیش تبریک گلم
مامان سيد محمد سپهر
1 خرداد 92 13:47
تولد مولا امير المومنين امام رحمت ، حضرت علي (ع) بر همگان مبارك روز پدر ، روز مرد ، بر مردان عزيز كشورمان مبارك..بر پدر محيا جونم هم مبارك...به روزيم ..
مرمر مامان محیا
1 خرداد 92 18:27
محیای جیگره دیگههههههههه چه عکسای شادی.ایشالا بهت خوش گذشته باشه
اعظم مامان آوین
1 خرداد 92 20:18
وروجک شیطون بلا عکسهات خیلی خوشگله .بووووووس بوووووووس
مامان دانیال
3 خرداد 92 1:44
سلام مامان جون ماشالا چه دخمل ناز و دوست داشتنی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید گلم
نوشين مامان آريا
4 خرداد 92 9:45
عسلم خيلي عكسهات قشنگ شده دختر ناز. پسر منم خيلي شيطون شده سركشي ميكنه ميخوان بگن ما بزرگ شديم . بعضي موقع ها ديگه خل ميشم.
منا مامان الینا
6 خرداد 92 9:23
دست و هورای بلند برای محیای رو اعصب برو! محیا جون همینطور ادامه بده اصلن چه معنی داره بابامامان بخوان بشینن برنامه های مهم ببینن؟ چه معنی داره نخوان برات کیف بخرن؟ چه معنی داره به زور ببرنت مسافرت؟ چه معنا داره بخوان تو رو بزور کنار دریا نگه دارن؟!! اصلن بچه یعنی چی ؟ یعنی همین دیگه!! اون بابایی چقدر خِشانت داره تو اون عکسش؟!!خو بچه معلومه میترسه دیگه!! ببین چه ناز تو بغل مامانش داره عکس میگیره. راستی محیا جون یه سوال عزیزم جنس20 تومنی کجا بود چرا قیمتهای خیالی میگی؟ آخه چرا واقعیتها را به بچه ها نمیگید 20 تومن دیگه مُرد!!! و در آخر 24 ماهگیت مبارک عسیس دلم
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:33
محمد سپهر هم در مورد انتخابات نظرش را گفت....به روزيم
مامان تارا و باربد
7 خرداد 92 9:56
جیگر این دخمر نازنازی عزیزم سرسره رو اعصاب و روان مامان و بابا حدی داره کمی رعایت کن یعنی چه
مامان ملیکا کوچولو
8 خرداد 92 2:04
عزیز خاله قربونت برم کجایی مامانی،بیا به روز کن وبلاگ عشق خاله راای مامانی تنبل
مادر کوثر
18 خرداد 92 20:28
فکر کنم نظر گذاشته بودم
نيلوفر
5 تیر 92 19:36
سلام عزيزم تو چقدر نازي همين طور شيرين
نيلوفر
5 تیر 92 19:37
عزيزم به وبلاگ منم سر بزن منتظر نظرات خوبت در وبلاگم هستم