محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

فرشته اي بنام محیا

رؤياي دو سالگي!

1392/4/15 10:11
نویسنده : محیا کوچولو
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي گلم!

بالاخره 4 تير رسيد و من دو سالگيم كامل شد و وارد سومين سال زندگي شدم.

من واقعا ديگه براي خودم خانمي شدم، شرين زبون، شيرنكار و شيرين گفتار!

تقريبا در حرف زدن مسلطم و حتي بعضي كلمه ها و جملاتي كه ماماني و بابايي فكرشم نميكنن تو حرفام استفاده ميكنم.

از بس كتاب شعر و داستان خوندم، تقريبا ميتونم شعرهاي ساده را با تركيب كلمه ها بسازم و ذهنم آهنگين شده، مثلا

اگه بابايي يا ماماني يه مصرع ساختگي شعر بگن منم سعي ميكنم مصرع دومش يا لااقل قافيه درستي براش پيدا كنم!

مهارتهاي حركتي زيادي پيدا كردم و علاقه زيادي به دوچرخه سواري و اسكيت دارم كه به همين خاطر به مناسبت دوسالگيم

هم صاحب يه جفت اسكيت خوب و هم يه دوچرخه شدم كه عكساشو براتون ميذارم. البته فعلا هردوتاشون برام بزرگن!

امسال براي تولدم رفتيم به شهرهاي بابايي و ماماني و يه تولد كوچولو تو اراك گرفتيم و يه تولد كوچولوتر تو اصفهان!

دقيقا در روز و ساعت تولد من يعني ساعت 10:30 روز 4/4/92 ماماني عمل لازك انجام داد و انشالله براي هميشه از دست عينك راحت شد!

البته ماماني سالهاست كه ميخواسته اينكار رو انجام بده ولي ميترسيد! اما امسال از بس من با مشت و لگد تو عينكش ميكوبيدم!

كاملا عزمش جدي شد براي ليزيك و رفتيم و درستش كرديم!

 اين روزها خيلي سرمون شلوغه ولي انشالله بزودي با عكساي تولد ميام ديدنتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

امیر رضا
10 تیر 92 0:34
تولدت مبارک محیا جون. ایشالا 1000 سال در کنار هم شاد و سلامت باشین راستی همیشه به سفربی خطر
مامان محمد صدرا
10 تیر 92 7:52
هیچ وقت یادم نمیره که اولین عکست توی وبلاگت چه قدر کوچولو و ناز بودی! یه عکست خیلی توی ذهنم مونده گمونم توی آغوش بودی اونو خیلی دوست داشتم ! تولدت مبارک عزیزم !
مامان طه
12 تیر 92 9:02
سلام عزیزم ماشالا پسر گلت رو ببوس به وب پسر منم بیا خوشحال میشیم
مامان سهند و سپهر
13 تیر 92 9:51
خوش امدي خانوم كوچولو منم چند ساله لازك كزدم . خيلي راضيم. كاش ماماني شما هم زودتر اينكارو ميكرد . حالا هم مباركههههه . منتظر عكسهاي قشنگت هستيم
مامان سهند و سپهر
13 تیر 92 9:52
تولد دو سالگيت مبارك ك ك ك ك ك
نوشين مامان آريا
23 تیر 92 12:04
فرارسيدن تولدت مبارك باشه عزيزم صد و بيست ساله بشي دخمل خوشگل و ناز . ايشااله مامان عمل چشم رو به خوبي و سلامتي پشت سر ميذاره
مامان پوريا پهلووون كوچولو
31 تیر 92 13:27
سلام عزيزم خوبي محيا جان دلم خيلي برات تنگيده بود دوستت دارم و با تاخير تولد گلت مبارك 1000000ساله بشي زير سايه ماماني و بابايي
مامان پوريا پهلووون كوچولو
31 تیر 92 13:28
هميشه به گردش و سفر باشي عزيزم