محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

فرهنگ لغات جلد چهارم!

1392/4/21 13:36
نویسنده : محیا کوچولو
760 بازدید
اشتراک گذاری

ضمن تبريك ماه مهماني خدا به دوستاي گلم و التماس دعا

يه مدتيه كه ميخواستم فرهنگ لغات جديد منتشر كنم ولي اينقده كلمات و جملات زياد متنوع شده كه قابل جمع آوري نيست!
ولي بعضي از موارد جالب را معرفي ميكنم:

دانگشاد آزاد (DanGoshad Azad): دانشگاه آزاد

بانک: هرجایی که یه تابلوی بزرگ داشته باشه! البته بجز بانک ملت که آرم و علامتش رو میشناسم

دش شما: دست شما درد نکنه!

لطفا ...

ببخشید...

تشريف بياريد بالا!

دستت درد نکنه

پرنده پرواز ميكنه

رخت پهن بكنيم

خسته شدم

حوصله سر رفت

خوشم نمیاد

درد گرفتم!

سرم درد گرفتم!

مامانی دوستت دارم

فکر کنم ...

یه کم داغه!

با عروسکا: عزیز بشی، ناناز بشی

منو تنها نذار

تو رو خدا بخر

چشمات چقد قشنگه

به نام خدا

انتخاب كنم

ماماني كوجا بودي؟

صدبار ميپرسم چي گفتي؟

لذت ميبرم!

 

و يك مكالمه جديد و مكرر اين روزها:

محيا: ماماني مم ميخواستم!

ماماني: خراب شده!

محيا روزي هزار بار: ماماني خوب شده؟

ماماني: نه خوب نشده!

محيا: تو رو خدا مم ميخواستم!

ماماني: شايد خوب بشه!

محيا: ايشالله خوب ميشه!

و ....

 مثل اينكه اين خرابي ديگه درست نميشه و من آروم آروم دارم مهمترين وابستگي غذايي به ماماني رو ترك ميكنم!

يا بهتر بگم ترك كردم!

نكته ديگه اينكه با هر كي يه كم صحبت ميكنم ميگه من لهجه اصفهاني دارم!! عجيبه ها!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سهند و سپهر
21 تیر 92 23:57
اي جانم چقد با مزه بود اين دان گوشاد آزاد مكالمه جديدتونم خيلي با مزه ست واي خدا خيل شيرين زبون شده ها ببوسينش از جانب من .
مامان سارا
22 تیر 92 16:35
مرسی عزیزم از اینکه به ما سر زدید خوشحالمون کردید دوست خوبم
مامان سارا
22 تیر 92 16:35
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. لطفا با گوشی خودتون همسرتون و مامانتون و دوستاتون اصلا هرکسی که گوشی دستش میبینین پیامک کنید تا 18 مرداد
نوشين مامان آريا
23 تیر 92 12:05
محيا جان خيلي خوشمزه صحبت مي كني عزيزم مي بوسمت
مامان فرشته ها
24 تیر 92 16:22
پس دیگه الان حسابی بزرگ شدی و وارد مرحله جدیدی از زندگی شدی جان دلم. شیرین زبونی هات هم معرکه ست عزیز خاله. لبخندهات مستدام
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 تیر 92 10:41
الهی بگردم مم نخوردن خیلی سخته نه. شیرین زبونم
فریبا مامان رایین
25 تیر 92 16:14
ای جان!!! خب بچه مم می خواد چه مراحل سختی رو باید طی کنن این طفلکی ها
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 تیر 92 3:09
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
.........
28 تیر 92 17:11
به نام خدا سلام خیلی دوست دارم خوش اخلاق باشم خیلی رسول الله (ص):هر که با نگاهش مومنی را بترساند خدای تعالی در روزی که سایه ی (رحمتی) جز سایه ی او نیست او را بترساند مستدرک الوسائل ح 10511 ضمنا با مطلب بهترین همسر پیامبر(ص) در خدمت هستم التماس دعا یا علی
مامان نفس طلایی
29 تیر 92 2:26
التماس دعا
مامان ثمین
29 تیر 92 3:24
سلام عزیزم الهی قربونت برم من بااین شیرین زبونیت
مامان نفس طلایی
30 تیر 92 2:25
سلام دوست خوب نماز روزه هاتون قبول ... منم از حضورتون خوشحال شدم .. روی محیا جان و ببوسید ... التماس دعا
مامان تارا و باربد
30 تیر 92 9:20
سلام گلم حالت خوبه عرض خدمت مامانی گل که رشته تحصیلی من محیط زیسته و چون ما ورودی سالهای اول تأسیس رشته تو دانشگاه اهواز بودیم تعداد زیادی از اساتیدمون از پردیس کرج می اومدن ضمن اینکه چند باری هم از طرف دانشگاه رفتیم اونجا و با وجودی که دانشجوی کرج نبودم ولی خاطرات خوبی دارم بخصوص از دکتر خراسانی و دکتر کرمی و دکتر درویشی به خاطر همین عکسی که گذاشتی منو برد به دوران پرخاطره دانشجویی
مامان رضا جونی
30 تیر 92 15:57
سلام خوشگل خاله الهی بگردمت انقده شیرین زبونی می کنی
مامان طه
2 مرداد 92 8:29
گلم بروزم