محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي سي و دو ماهگي!

1392/12/4 23:03
نویسنده : محیا کوچولو
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من قدم به قدم دارم ميرسم به سه سالگي!

اين روزها دوست دارم مستقل باشم، خودم بدون كمك كفش و لباس بپوشم و دربيارم، از پله ها بالا و پايين برم و...!

و البته روز به روز لجباز و زورگو تر هم ميشم و تسلط خودم رو به خوانواده بيشتر ميكنم!

جديدا يه نرم افزار آموزش انگليسي رو موبايل و تبلت نصب كرديم كه يه چيزايي دارم ياد ميگيرم و به شيوه خودم انگليسي هم حرف ميزنم!

تازگيها موفق به كشف بيني و محتويات با ارزش اون! شدم و هر وقت بيكار باشم از اين كار لذت  ميبرم!!

علاقه به نوشتن و نقاشي كشيدن و برنامه نقاشي نقاشي شبكه پويا دارم!

اصطلاحات خنده داري هم به كار ميبرم مثلا اگه بستني بخوام ميگم: هوس بستني افتاده به دلم!

يا به يه چيزايي ميگم: طحر و رنگ يا در مواقعي مگم: برعكس شدم! كه كسي منظورم رو نميفهمه!

تو اين ماه يه سفر شمال براي دفاعيه يكي از دانشجوهاي بابايي داشتيم و دو شب تو مهمانسراي چالوس بوديم كه عالي بود!

از مشكلات جديد سفر اينه كه بجز دسشتويي خونه حاضر نيستم به دستشويي ديگه اي برم! و با مكافاتي كارها انجام ميشه

و بعضا شيوه هاي جديد و خاصي ابداع ميكنيم!

جديدا در مورد مسائل جزئي عصبي ميشم، بخصوص براي انتخاب و ديدن برنامه هاي تلويزيون و...

شنبه هم كه ماماني ميخواست بره كلاس، پيش بابايي تو دانشگاه موندم كه خيلي روز شلوغي داشت و منم اون وسط همه چي

رو حسابي براش بهم ميريختم!

آخه اون روز يكي از همكاراي بابايي كه از دانشگاه منتقل شده، مسووليت كارهاش رو دادن بابايي و شنبه رفتيم از دفتر كارش تا خوابگاه دانشجوها

و وسايل ديگه رو تحويل گرفتيم!

هفته قبل پرستارم ني ني جديدش به دنيا اومد و تا چند روز نميتونه بياد پيشم و قعلا يه كم بلاتكليفيم!

عكساي اين چند وقت رو هم بزودي آپ ميكنم!

پسندها (1)

نظرات (4)

طراح نو
6 اسفند 92 1:19
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان سهند و سپهر
8 اسفند 92 12:26
وای محیا جونی داری سه ساله میشی خاله ؟؟؟ مبارک باشه عزیزم ایشالا شاد و سالم و خندون باشی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 اسفند 92 9:49
خاله جون لجبازی چرا
بانو
19 اسفند 92 15:10
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir