محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي سي و سه ماهگي با طعم نوروز!

1393/1/15 13:09
نویسنده : محیا کوچولو
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ما رفتيم سفر نوروزي و برگشتيم!

سفري كه براي من تجربه سومين نوروز بود و سي و سومين ماه زندگي!

جاي شما در اين سفر سبز بود مثل سبزه هاي عيد!

سفر هفت سين ما قبل عيد چيده شد و عيد نشده جمع شد! بخاطر سفر، ماهي ها رو داديم به همسايه مون و سبزه مون رو...

 

 

امسال من اتفاقات و مراسمهاي عيد رو خيلي بهتر درك ميكردم و لذت ميبردم! البته دائم به هفت سين ناخنك ميزدم!

 

 

علاقه ذاتي من مثل همه بچه ها به فوت كردن هر نوع شمعي حتي شمع سفره هفت سين!

 

 

بهتون نگفته بودم كه من صاحب هفت تا كبك زيبا شدم و تو پاركينگ خونه براشون يه جاي مناسب درست كرديم كه زندگي كنن!

سبزه عيدمون هم هديه شد به كبكها كه سبزي غذاشون بشه!

البته معمولا اين كبكهاي زيبا در طبيعت شكار ميشن ولي ما براي حفاظت ازشون نگهداري ميكنيم!

 

من و سبحان و آجي سپيده و سارينا كه همبازيهاي خوبي شده بوديم!

 

 

 

 

اصفهان ميدان زيبا تازه بازسازي شده امام علي (ع)

 

ميدان امام و خيل مسافران و گردشگران  نوروزي و تماشاي قطار تفريحي!

 

 

سيزده بدر سبز و باراني و پناه بردن ما به اتاقي قديمي و متروكه در باغ بابابزرگ

كه حال و هوايي خاص به سيزده بدر امسال داد اين بارون و اين سرپناه نوستالژيك!!

و صد البته بارون اون روز خيلي از مردم رو از طبيعت فراري داد!

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان تانیا
16 فروردین 93 14:01
سلام مامانی دختر خیلی نازی دارید ببوسینش میخواستم طرز تهیه حلیم بادمجون اصفحان همین که شبیهه شوله زرده رو بپرسم ایا درست کردید به خوشمزه گیه بیرون میشه
مامان تانیا
17 فروردین 93 11:15
ممنونم عزیزم میشه دستور پختش رو برام بنویسید
فریبا
18 فروردین 93 0:34
چه سی و سه ماهه ی نازی سال نوت مبارک عزیزم
مامان تارا و باربد
19 فروردین 93 10:20
سلام عزیزم سال نوتون مبارک همیشه شاد باشید و سلامت چه عکسایی اون کبکا رو قربونت برگردونید به دامن طبیعت
مامان تانیا
23 فروردین 93 12:08
ممنون عزیز دلم دست گلت درد نکنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 15:29
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از شادی و موفقیت
بهار
23 فروردین 93 22:33
هدیه سایت سنیا به شما : تقویم سفارشی با عکس کوچولوتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیا در وبلاگتون.
نوشين مامان آريا
26 فروردین 93 14:47
خوشگل من عيدت مبارك بهترين ها رو برات آرزو مي كنم هميشه لبات خندان و دلت شاد و سلامت باشي
نرگس مامان کوروش
14 اردیبهشت 93 16:42
وای که چه جمع خوب و صمیمی. انشاللة همیشه همینطور خوب و خوش باشید@-}--@-}--