محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

فرشته اي بنام محیا

رویای سه سالگی!

1393/4/4 22:14
نویسنده : محیا کوچولو
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من رسما و قانونا سه ساله شدم!

محیا کوچولوی سه ساله که دیگه هرجا به نفعم باشه میگم بزرگ شدم و هرجا به ضررم باشه میگم من که هنوز کوچیکم!

چون امسال برای تولدم پیش خانواده های فامیل نبودیم، یه تولد خیلی خودمونی گرفتیم ولی ایشالله در اولین سفر پیش فامیل جبران میکنیم!

شاخص ترین ویژگی این روزهام اینه که به بهانه های مختلف گریه و زاری راه میندازم! و حسابی میرم رو اعصاب مامانی و بابایی!

اما اگه حال و اوضاع اخلاقم خوب باشه طبع شوخ و بذله گویی هم دارم که حسابی خانواده رو شاد و مشعوف میکنم!

چندتا از شیرین زبونیهای اخیرم رو اینجا مینویسم:

خطاب به مامانی موقع بیرون رفتن: كفشامو بپوشون من دستم بنده!

از گرما قلبم پيچيد تو حلقم!

خطاب به بابایی موقع رانندگی: يه جایي پارك ممنوع پارك كن بريم گشت و گذار!

ضمنا متناسب با اتفاقات کار مامانی و بابایی کلمه های زیر رو زیاد استفاده میکنم:

عذاب وجدان، مدیر گروه، جلسه، بخشنامه، گزينه، آخرين حكم و...!

خیلی هم سوال میپرسم! در مورد همه چی اینقده مامانی و بابایی رو سوال پیچ میکنم که خسته میشن، مثلا:

كافيه يكي توي خيابون توجهم رو جلب كنه: اين كيه؟ باباش كجاست؟ مامانش كجاست؟ الان كجا ميره ميخاد چكار كنه؟ ..... و ديگه ول كن نيستم!

این روزها مامانی و بابایی با زبون روزه رو حسابی با کارهام و سوال هام سرکار میذارم تا سختی روزه گرفتن کمتر به چشمشون بیاد!

دعا میکنم نماز و روزه همه دوستای گلم هم قبول باشه.

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

mahasa
14 تیر 93 9:47
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش
مامانی
16 تیر 93 12:32
آخ آخ گفتی امان از سوال پرسیدن بچه ها درکت می کنم
مامان سهند و سپهر
22 تیر 93 12:37
تولد سه سالگیت مباااااااااااااااااااااااااارک محیا کوچولوی ناز مشتاق دیدار عکسهای زیبات هستیم بووووووووس
مامان انیس
22 تیر 93 13:32
تولد سه سالگیت مبارک عزیزم
هدیه جوووووووون
30 تیر 93 18:52
سلام ای جووووووووووووووووووونوم چه خانومی شده ماشالااااااااااااا