محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

رویای سی و نه ماهگی!

1393/7/4 8:33
نویسنده : محیا کوچولو
2,008 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بدلیل مشغله های کاری غیبتهای من طولانی و طولانی تر میشه و امیدوارم به زودی خودم بتونم خاطره نویسی رو شروع کنم و

مدیریت وبلاگ معظم خودم رو به عهده بگیرم.

بعد از سفر مشهد ما با دوستای گل همسفر یه گروه صمیمانه وایبری تشکیل دادیم و گاهی وقتهاهم دورهم جمع میشیم و خیلی بهمون خوش میگذره!

تو این مدت دوتا سفر داشتیم یه هفته با مامانی رفتیم اصفهان و بابایی که کار داشت فقط یکی دو روز آخر اومد دنبالمون برای برگشتن

و البته یه دیدار خیلی کوچولو هم رفتیم اراک چون بابابزرگ بخاطر کارهای سنگین گلخانه و مشکلاتش یه کم مریض شده بود.

البته همگی ما نصیحتش کردیم که با این وضع از گلخونه دست برداره و امیدواریم وضعیت بهتر بشه.

شب میلاد حضرت معصومه که ما میرفتیم اصفهان، بابایی با عمه بابایی قم بودن و از مراسمهای زیبای اونجا خیلی برامون تعریف کردن.

یه هم که بابایی ماموریت داشت باهاش رفتیم تهران و البته کارخاصی نکردیم، فقط منتظر بودیم بابایی بیاد زودتر برگردیم.

از کارهای خودم بگم که زندگیم شده وایبر! هی میشنم نقاشی میکشم میفرستم برای این و اون!

چندتاشم بعدا میزارم اینجا.

در کار با تکنولوژیهای نوظهور کم نمیارم و خیلی مهارت پیدا کردم. البته مامانی بدون اطلاع من کل بازیهای تبلت رو پاک کرد و من علت گم شدن بازیهام رو هنوز نفهمیدم!

از نظر شیرین زبونی و چرب زبونی هم حسابی حرفه ای شدم و دلبریها میکنم تو خونه.

این روزها هم تابستون تموم شده و شروع سال تحصیلی و ترم جدیده که مامانی برای شروعش فعلا در عزای عمومیه!!

پسندها (2)

نظرات (6)

بانو
7 مهر 93 11:37
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
14 مهر 93 15:34
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
غزاله
20 مهر 93 15:03
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان تارا و باربد
22 مهر 93 10:11
ای جاااانم محیا خانوم شیرین زبون با نمک مامانی گل به جای من ببوسش
بانو
28 مهر 93 14:33
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 15:48
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو