محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

رویای چهل ماهگی!

1393/8/4 9:18
نویسنده : محیا کوچولو
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم!

من به چهل ماهگی رسیدم و الان خیلی احساس پختگی میکنم!!

آخه شنیدم میگم عدد چهل نشانه به کمال رسیدن و پختگیه! و منم همین احساس رو دارم!

این ماه یه سفر جالب و دیدنی با مامانی و بابایی و یکی از دوستان و همکارای بابایی و یکی از دانشجوهای بابایی به ترکیه داشتیم.

و قرار بود بابایی و دوستش و دانشجوشون برن به یه کنفرانس.

سفر خیلی خوبی بود و به همگی خیلی خوش گذشت.

منم تجربه های جدیدی کسب کردم و الان با این تجربه های سفر واقعا پخته شدم!

تو همه کارها پیشرفت کردم از جمله حاضر جوابی! دقت در ریزترین نکات رفتاری مامان و بابا، کاردستی درست کردن و...

و اینکه تمام ذهنم شده سوال، دائما درباره همه چیز سوال میپرسم و کنجکاویهام به اوج رسیده،

مثلا الان ذهنم درگیر ماهیت «آدم آهنی» شده و خیلی راجع به اون سوال می پرسم!

اول ترم و بعد از مسافرت خیلی به مامانی وابسته شدم و هروقت کلاس میره کلی گریه و زاری میکنم تا برگرده خونه!

شاید اینم از علائم چهل ماهگی باشه!

بزودی عکسهای سفرمون رو هم میذارم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

بانو
6 آذر 93 13:46
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ĸoѕαr
2 خرداد 94 21:55
سلام خاله جونم.اگه میشه کد8 روبه سامانه 1000891010 بفرستید ...ممنون میـــــــــشم.