محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

عکسهای سفر!

1393/9/4 23:18
نویسنده : محیا کوچولو
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ماه گذشته گفتم که یه سفر رفتیم استانبول که بابایی و یکی از همکارای فعلی و دوستای زمان دانشجوییش میخواستن برن یه کنفرانس.

عکسهاش بالاخره درست شد و حالا اینجا به یادگار میذارمشون.

 

بام استانبول و زیبایی های استانبول از فراز شهر

 

شهر مساجد شگفت انگیز

استانبول شهر تپه ها و مسجدها، اینجا تپه سرسبز و دیدنی پیرلوتی

سلفی های من و بابایی!

 

 

بازهم بر فراز شهر تپه ها و مسجدها و چشم اندازهای آبی و پلهای زیبا

ما و دوستای خوش سفرمون رفتیم مرتر

مسجدی در قلب استانبول که توش نماز خوندیم و عکس گرفتیم در منطقه آکسارای

 

 

 

مراکز خرید و تفریحی و ژستهای کودکانه و سرخوشانه من!

 

سفری به جزایر پرنس و سوار بر کشتی رو دریای مرمره!

بازار بزرگ و سرپوشیده استانبول که مثل بازارهای خودمون بود و از کتیبه های فارسی سردر بازار احساس خوبی بهت دست میده که تمدن ایرانی و اسلامی چه عظمت  و نفوذی برای خودش داشته!

 

و البته مناظری ناخوشایند از کودکان و زنان بیچاره ای که زخم جنگ تو سوریه و کوبانی رو میشد تو چهره شون دید و بی خانمان و سرگردان منتظر تصمیم سرنوشت، در جای جای شهر تمنای کمک داشتند.

خدا کنه هیچ وقت تو هیچ جا جنگ نباشه.

 

این سفر با زیباییهای زیادش برای خانواده ما و همسفرای نازنینمون تجربه خوب و به یاد ماندنی شد و

آرزو کردیم بازم فرصت پیش بیاد که بریم استانبول و بقیه جاهای دیدنیش رو ببینیم و انشالله دفعه بعد هیچ صحنه ای که نشون از جنگ و بدبختی یه سری مردم بیگناه باشه رو نبینبم.

 

راستی حالا که چهل و یک ماهه شدم علاقه زیادی به سخنرانی و تهیه فیلم از خودم دارم که اگه فرصت شد نمونه کارهامو برای وبلاگ آماده میکنم.

پسندها (5)

نظرات (11)

بانو
10 آذر 93 11:10
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
16 آذر 93 11:00
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
انیس
19 آذر 93 14:14
عزیزم الهی همیشه خوش بگذره بهتون
کوثر
10 دی 93 17:55
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
شاپرک
13 دی 93 16:51
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامی عسل
16 دی 93 23:50
عزیزم چه عکسهایی نازی ما هم کریسمس استانبول بودیم من خیلی اونجا رو دوست دارم خیلی زیباست هر وقت میری بازم برات تازگی داره امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
مادر بزرگ
9 اسفند 93 21:07
سلام عزیزم وب خوبی دارید لینگ شدید
مامانی رضا جون
19 فروردین 94 9:54
سلام عزیزم توی این مدت نیومدم وبت حسابی بزرگ شذی هاااااااااااااااااا
ملی پناهی
11 اردیبهشت 94 13:53
عزیززززززززززززززززززم ماشاله چقدر خانوم شدی ماه شدی خیلی دلتنگتون بودم
محیا
3 تیر 94 1:42
سلام به شمامادروپدرمهربون-اسم منم محیاس من به عنوان یه بازدیدکننده ازصفحه شما،به شماافتخارمیکنم که انقدرربرای بچتون ارزش قایلیدوخاطراتشوبراش مینویسین.مطمین باشیدوقتی محیاجون بزرگ بشه وببینه خیلییییی خوشحال میشه-حس میکنم کوچیکیای خودمه-محیاجون امیدواارم همیشههههه سالم وموفق باشی وقدرپدرومادرمهربونتوبدونی عزیزم ممنون از لطف شما محیا خانم
هنرمند
18 آذر 94 16:50
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست