محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

سفر مقدس

1394/6/1 9:06
نویسنده : محیا کوچولو
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

تو روزی که اسمش روز دختر بود و تولد حضرت معصومه (س) ما رفتیم مشهد جای همه خالی!

آخه تو ماه رمضون سر افطار همش دعا میکردم «خدایا زودتر ماه رمضون رو تموم کن ما بریم مشهد!» که بالاخره بصورت اتفاقی این سفر عالی جور شد.

ممنون خدا جون بابت این خوبی و دعوتت.

مشهد با دوستای گلمون بودیم و جای شما سبز خیلی خوش گذشت.

از بس که با آیدا بازی کردیم و مثل یه خواهر برام عزیز بود.

از امام رضا (ع) خیلی خواستم که منم یه خواهر داشته باشم، همش تو خونه میگم من تنهام! کسی رو ندارم!

مشهد بازم دعا کردیم، برای همه!

کلی هم هدیه بخاطر ایام جشن ولادت گرفتیم.

یه چادر خیلی خوشگل هم که مامان و بزرگ و مامانی برام درست کرده بودن رو موقع رفتن به حرم سر میکردم.

با چادرم که بودم نمیدونم چرا همه برمیگشتن نگاهم میکردن!! هر خادمی هم که میدید منو بهم جایزه شکلات میداد!

خیلی زیبا بود، چراغونی بود. منم خیلی بازی کردم، تو صحن ها بدو بدو میکردم، شادی میکردم، دعا میکردم و...

فقط حیف که زود تموم شد و من موقع برگشتن واقعا اشک میریختم.

الانم برگشتیم و دوباره زندگی عادی شد و میرم مهد، مامانی و بابایی هم میرن دانشگاه.

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

www.modir.cf
1 شهریور 94 10:47
1. آموزش ارسال تبلیغات بر روی وایبر به همراه نرم افزار 2. آموزش ارسال تبلیغات روی تلگرام با نرم افزار و بدون نرم افزار 3. قدرتمندترین کتاب ها و فایل های کسب درآمد و اشتغال زایی, تضمینی و تست شده (90 فایل آموزشی) برای توضیحات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید: WwW.MODiR.CF از افرادی که پیام تکراری دریافت میکنند صمیمانه معذرت خواهی میکنم .
همراه رایانه
1 شهریور 94 18:18
با سلام همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر وموبایل به صورت شبانه روزی،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 Poshtyban.ir
مامان اعظم
21 شهریور 94 16:40
سلام دوست عزیزم زیارت قبول چه عکسای با صفاییه خدا کوچولوتون را براتون حفظش کنه من یه سوال تو بخش پرسش و پاسخ مطرح کردم اگر امکان داره میای ببینی ؟و نظرت رو بگی بهم خیلی حیاتیه و واقعا نمی دونم چکار کنم که بعد پشیمون نشم ممنون
امیر
9 آبان 94 20:28
به منم سر بزن وب قشنگی داری تبادل