محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

فرشته اي بنام محیا

هکری به نام محیا!

1394/8/8 20:07
نویسنده : محیا کوچولو
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بابایی میگه شاید محیا کوچکترین هکر دنیا باشه! از کجا میگه؟

از اینجا که دیروز بابایی فهمید من به راحتی قفل یکی از برنامه های پولی اندروید رو به راحتی باز میکنم!

داستان از اینجا شروع شد که چند وقت قبل بابایی یه نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رو تو تبلت برام نصب کرد ولی فقط چندتا کلمه اش باز بود و بقیه اشون قفل داشت.

دیروز بابایی که اومد گفت چون محیا این برنامه رو دوست داره براش میخوام نسخه کاملش رو بخرم و 5000 تومن پرداخت کرد و با افتخار بهم گفت محیا گلی برنامه رو برات کامل خریدم!

اما وقتی دید که بازم چندتا قسمتش فقل داره و برای هرکدوم باید 5000 تومن پرداخت کنه حالش گرفته شد!

در این لحظه بود که من بابایی رو سورپرایز کردم!!

گفتم بابایی من خودم بلدم چجوری کلمه های فقل دارو باز کنم!!

بابایی که حرف منو جدی نگرفته بود، گفت چجوری؟ مگه میشه؟

خلاصه هنرنمایی من شروع شد! و بابایی هاج و ولج نگاه میکرد که چطور من با آزمون خطا راه شکستن فقل برنامه رو یاد گرفتم و به قول متخصصین!! یه حفره یا باگ رو تو نرم افزار پیدا کردم!

من وقتی رو کلمه قفل دار میرم نرم افزار با یه سوال وارد صفحه پرداخت بانک میشه، اما من بدون اینکه کاری کنم دوباره از اول وارد برنامه میشم و فقل برنامه باز میشه!!! به همین سادگی!

فعلا بابایی هنوز تو شوک این کشف منه! و برای چندتا از دوستا و همکاراش هم تعریف میکرد که محیا با چه مهارتی از قفل برنامه عبور کرد!!

بهر حال فکر کنم بابایی راست میگه و من شاید کوچکترین هکر دنیا باشم!!

 

پسندها (2)

نظرات (2)

★مادر بزرگ★
18 آبان 94 10:18
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
نرگس مامان کوروش
14 آذر 94 10:45
آفرین به این نابغه کامپیوتر. عجب دختر با استعدادی. واقعا این بچه ها خیلی جالبن. ما هم از این تجربیات با کوروش دو سال و نیمه مون داریم . تازه اون که باباش مهندس کامپیوتره . کوروش یه وقتایی یه چیزایی کشف می کنه که باباش نمی دونسته