محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

نماز خوندن هاي محيا

1390/2/2 16:08
نویسنده : محیا کوچولو
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز ظهر داشتم نماز ميخوندم. فكر كنم مامان هم داشت نماز ميخوند.

من همه حواسم به نمازم بود و براي خودم مشغول ركوع و سجود بودم.

اما مامانم تو نماز همش حواسش به من بود. هرچي ميگفتم مامان به جاي اينكه حركتهاي منو بشمري، به نماز خودت توجه كن!

اما مامان گوشش بدهكار نبود. آخر سر نه خودش يه نماز درست و حسابي خوند، نه گذاشت من بخونم!

عجب دنيايي داريد شما، آدم هنوز نيومده توش حواس پرتي ميگيره!

اگر نماز خوبي خونديد براي من و مامان دعا كنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباي پارسا
2 اردیبهشت 90 16:35
از ته دل دعا ميکنم محيا جون سالم به دنيا بياد و در کنار مامان سالمش بزرگ بشه. اينقدر هم نگران نباشيد (تو رو خدا)