محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

خشم كودكانه!

1391/8/26 13:51
نویسنده : محیا کوچولو
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من این روزا یه چیزی فهمیدم! فهمیدم که با این مامانی و بابایی نمیشه همیشه هم با محبت برخورد کرد!

مثلا من دوست دارم نصفه شبی بریم بیرون بازی ولی اونا در خونه رو برام باز نمکنن!

یا میخوام با کفش برم رو تو خونه و رو فرشها، نمیذارن!

یا شکلات میخوام بهم نمیدن!

یا خیلی کارای دیگه!

حالا فهمیدم هر وقت یه چیزی میخوام و با زبون خوش میگم بهم بدید، نمیدن! باید یه جوری خشم خودمو نشون بدم که ازم بترسن!

آخه چه معنی داره پدر و مادر تو روی بچه شون وایسن، بگن نمیشه!

بعضي وقتها خيلي خشمگين ميشم و خشممو اينجوري نشون ميدم! البته اينبار ماماني و بابايي هي منو ميخندوندن و نميذاشتن

حسابي چهره خشمگين منو ببينيد! آخرشم ديگه كار به شعر خوندن و شادي رسيد!

 

لينك مستقيم براي ديدن خشم محيا! نترسيد يه وقت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

اعظم مامان آوین
26 آبان 91 17:32
قربونش برم که با خنده اخم میکنه .آفرین به محیا گلی چه خوب صدای حیوونا رو بلدی .ماشالا .خوشحالم که سالم وسرحالی .
مادر کوثر
26 آبان 91 22:26
این که اخمش کم بود شیرین زبونیشو قربووووووووووووووون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 11:47
شیطون با این کارها میخوای جلوی مامان و بابا بایستی.
خاله ی آبنبات
27 آبان 91 21:09
آخی چه ناز میشی وقتی عصبانی میشی محیا جونم
منا مامان الینا
28 آبان 91 8:58
عزیز دلم امروز همه فیلمهات را دیدم قربون دخملم با هر فیلمی عاااااشقترت شدم گل خونه مامان و باباش میدونی از کدوم فیلم بیشتر خوشم اومد و شاید 10 بار بیشتر دیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فیلم اولین باری که تونستی ایستادی و بعدش چهار دست و پا رفتی سمت بالشتت واای عزیزم دلم قییییییییییژ رفت! موقع دیدن فیلم اینقد آرزو کردم الینای منم زودتر حالش خوب شه تا بتونم ایستادنش و راه رفتنش را ببینم محیا با اون دل کوچولوت واسه الینای من دعا کن عزیز دلم
مادر کوثر
29 آبان 91 6:48
ملی مامان میکاییل
6 آذر 91 22:11
قوربرونه اون خشم اژدها برم من که همش خنده دیدم