محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

من آتيه ندارم؟

1390/7/5 17:52
نویسنده : محیا کوچولو
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

اون دنيا كه بودم با ني ني هاي اونجا كه تو نوبت بودن كه بيان اين دنيا، زياد صحبت مي كرديم و تجربه هاي خودمون رو در اختيار هم ميذاشتيم.

اونجا يه ني ني ميگفت كه شنيده هر ني ني اي كه پاشو بذاره تو دنيا، به محض ورود يه چيزي به اسم آتيه بهش ميدن!

ميگفت شنيده آتيه يعني يه حساب شخصي، حساب يعني چي؟

يعني يه چيزيه كه توش پول گذاشتن كه وقتي ني ني ها بزرگ ميشن، هيچ مشكلي نداشته باشن.

البته تو اون جمع كسي نفهميد آتيه، حساب، پول و مشكل يعني چي؟!

ولي الان كه من به دنيا اومدم، بابايي ميگه من آتيه ندارم!ناراحت

خدايا نگران شدم، نكنه نداشتن آتيه چيز خطرناكي باشه!

يكي به من بگه من آتيه مو از كي بگيرم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رادین کوچولو
5 مهر 90 22:32
سلام محیا خانم ببین خواهرم!!! همونطور که تو اون دنیا با هم صحبت کردیم، آتیه برا باباها یه چیزیه مثل لولو!!! ولی نگران نباش لولو نداشتنش خوبه ولی آتیه داشتنش. در مورد حساب باید گفت هنوز خودمم نمی دونم چیه؟؟؟!!! در ضمن همون دنیا هم بهت گفتم!!! اینا چرک کف دستن دختر!!! اینقدر تو مادیات فرو نرو!!!! راستی چه خبر از دنیا؟؟؟ خوبه؟؟؟ حوش میگذره!!! بیاییم یا نه؟؟؟
مامان باران
6 مهر 90 19:45
خاله قربونت نگران نباش فکر کنم با هات شوخی کردن .یه حرفایی بوده صرفا جهت خنده گلم.
مادر کوثر
6 مهر 90 21:50
سلام عزیزدلم عیدت مبارررررررررک روزت مبارک
مهسا
6 مهر 90 22:22
من بهت میگم. اتیه ات ان شالله که خوبه. ولی هرچقدر مامان و بابا بیشترتلاش کنن آتیه ات جور میشه. بزرگ شدی یادت نره ازشون تشکر کنی
مامانی شیما وحدیث
6 مهر 90 23:44
محیا جونم حالا شما کجا وآتیه کجا ؟ شوخی کردم .به همون مامانی نازت بگو آتیه چیه تابرات تمام وکمال توضیح بده درضمن من @...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ _________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$
رادین کوچولو
7 مهر 90 17:44
سلام مجیا جان
روز دختر را به شما و همه دخترای خوب تبریک میگم
رادین


ممنون از لطف و مهربوني شما.
مامان آریا
8 مهر 90 9:31

روزت مبارک خاله جون


ممنون خاله جون
s.soleimani
26 مهر 90 10:39
سلام کوچولو خیلی نگرانش نباش ما هم که 18 سالی از شما شما زودتر اومدیم هنوز بهش دست نیافتیم . همی گشتم همی نبود همی نگرد همی نیست !