محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

كمپين غذاي كمكي!

1390/9/1 21:30
نویسنده : محیا کوچولو
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

هرچي به ماماني و بابايي ميگم بابا من ديگه بزرگ شدم، ديگه هر چي شير ميخورم سير نميشم، كسي

گوشش بدهكار نيست، ميگن دكتر گفته بعد شش ماهگيت ميتوني غذاي كمكي را شروع كني،

من كه هر چي به اين ساعت بالاي وبلاگم نگاه ميكنم از 4 ماه رد نميشه، حالا كو تا آخر شيش ماهگي!

آخه يكي بياد بگه من چكار كنم؟ آي ماماني هاي باتجربه من غذا ميخوام، من سير نميشم!

حالا خاله شيما (مامان نفس جون) برام يه كم تحربياتشونو گفتن ولي اين تجربه ها براي من غذا نميشه كه!

آي مامانا بياييد به اين ماماني و بابايي بگيد به من غذا بدن!

راستي بهشون بگيد چي بهم بدن؟ فكر ميكنم شايد بلد نيستن چي بهم بدن!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد پارسا
2 آذر 90 17:11
سلام خاله جونی خب مامانی و بابایی راست می گن باید از 6 ماهگی غذای کمکی رو شروع کنی اما اگه نظر شخص خاله رو بخوای از 4 ماهگی هم می شه شروع کرد به کسی نگی من اینو گفتما و در مورد سفارش کردن به مامان و بابا خودشون بهتر می دونن چی بهت بدن
عاشق باران
2 آذر 90 17:15
دکتر میگه اگه وزنگیری بچه خوبه غذای کمکی بعد از شش ماهگی ولی اگه خوب وزن نمی گیره می تونید غذای کمکی رو بعد از چهار ماهگی شروع کنید. حالا شما چند کیلویی خاله جون؟


واي خاله ماماني به خودمم وزنمو نگفته!ولي ميگه بد نيستم عكسهام هم يه چيزايي را نشون ميدن!
مامان محمد صدرا
3 آذر 90 13:03
سلام محیا جون من به مامانت میت.نم یه کمک بکنم برای این که بتونه تو رو با تجربیات بقیه مامانها بزرگ بکنه! یه سایت هست به اسم ninisite راهنمای بچه داری اونجا میتونه ثبت نام بکنه و یه کلوپ درست کنه برای این که بقیه بیان بهش بگن چی بده تو بخوری تا توپولو بشی! من اینجا خیلی میرم هرروز ! http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=123750&PostID=6429332#6429332 یا اینجا! http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=6109 خواستی بگو تا برات بیشتر توضیح بدم!
مامان باران
3 آذر 90 21:55
مامان خانوم من برای باران از 5 ماهگی غذای کمکی شروع کردم. با حریره وسرلاک.البته از حریره خوشش نیومد ونخورد.
عاشق باران
4 آذر 90 0:25
پس وزنت یه رازه یا شاید مسابقه است باید خودمون حدس بزنیم من فکر کنم حدود 7 کیلو باشی
محیا جون
10 آذر 90 12:58
محیا فسقلی سلام با وجودی که مامان نیستم ولی حریره بادوم غذای خیلی خوبی واسه بچه هاست خیلی هم خوش مزه ست اگه امتحانش کنی پشیمون نمیشی.
مامان نفس
11 آذر 90 0:28
قربونت بره این خاله شیما....خیلی ماهی هزار ماشاله...عزیزم کتاب تقویت هوش نوزاد3تا6 ماه رو حتما بگیر واسه محیا کوچولوی نازنین ...خیلی دقت نی نی رو بالا میبره...و کنجکاوش میکنه...کتاب هایی که انتخاب میکنی با عکس های ساده و بزرگ و اگه تک عکسی باشه خیلی بهتره...قدرت تشخیص و در اینده نزدیک تفکیک رنگ رو خیلی بالا میبره...بنشونش و کتاب رو براش ورق بزن و رو هر صفحه حدود 20 ثانیه مکث کن گلم...من این روش ها رو با کلی پرس جو از مشاورای کودک یاد گرفتم امتحان کردم و خیلی راضیم...اگه به کتاب عادت کنه خیلی خیلی خوبه...البته انتظار نداشته باش روزای اول خیلی توجه کنه...اما کم کم یاد میگیره که به عکسا نگاه کنه و واکنش نشون بده...بوسش کن عزیز دلمونو.