محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي پنج ماهگي!

1390/9/4 12:34
نویسنده : محیا کوچولو
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بالاخره پنچ ماهگي هم تموم شد و من بازهم بزرگتر شدم، خانم تر شدم!

تو اين يك ماه كلي كارهاي جديد رو تونستم انجام بدم،

الان ميتونم ديگه كاملا بشينم ولي نميدونم چرا بعضي وقتها ميفتم!

غلطيدن را تقريبا ميتونم انجام بدم، ولي همش به صورت ميفتم روي زمين و ماماني و بابايي بايد نجاتم بدن!

صداهاي مختلفي در ميارم، بعضي وقتها يه دفعه ماما يا بابا ميگم و ماماني و بابايي كلي ذوق ميكنن!

دستها و انگشتامو تو اين ماه پيدا كردم و خيلي برام جالبه كه ميتونم تكونشون بدم و بازي كنم!

تازگي ها پاهامو ميتونم با دستم بگيرم ولي نميدونم چكارشون كنم، پا هم براي خودش چيز جالبيه!

البته تو اين ماه دوباره درگير گلاب به روتون شدم و مصرف پوشكم زياد شد و شرمنده گل روي بابايي شدم!

هوا هم كه امسال از الان برف و سرما شده و ماماني و بابايي همش نگران سرما خوردن من هستن!

يكي دو بارهم يه چيز بدمزه اي بهم دادن كه گفتن غذاي كمكيه، يعني غذاي خودشونم اين جوريه؟!

دوستاي گلم هم خيلي اين ماه بهم لطف داشتن و تو مسائل مختلف راهنماييم ميكردن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته ها
4 آذر 90 13:19
سلام.محیا گل،هم اسم دختر عزیز من هستی.مامان محیا مایل به تبادل لینک هستی؟
عاشق باران
4 آذر 90 19:14
پس مامانت دست به کار شده ولی زیاد عجله نکن خاله جون من برای باران یه کم عجله کردم یه اتفاقای بدی افتاد
نگین مامان رادین
5 آذر 90 0:31
الاهی فدات که هر روز بزگتر و ناز تر میشی و کار های جدید می کنی و بقیه رو اسیر و شیدای خودت.
هدیه جوووووووووووون
5 آذر 90 12:15
سلام بزرگ شدی دیگه
عاشق باران
6 آذر 90 17:00
امروز ختم قرآنه التماس دعا
منا مامان الینا
6 آذر 90 21:26
سلام عزیزم خوبی دختر ناز مامان 5 ماهگی ات مبارک عزیزم
مامان آوا
9 آذر 90 2:57
عزیزمی
مامان یاسمن , الیسا
26 آذر 90 18:35
باز هم سلام. متشکرم از توضیحتون من وقتی توی همون سایت عکس دخترم را افکت می دهم وقتی اون کدی را که سایت می دهد می گذارم توی قسمت درج تصاویر نی نی وبلاگ فقط یک پنجره کوچک درج میشه و تصویر متحرک دخترم نمایش داده نمیشه. ممکنه منو راهنمایی کنید. ممنونم