محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

فرهنگ كتابخواني!

1390/9/25 13:13
نویسنده : محیا کوچولو
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

تو نشستهايي كه با دوستان ني ني قبل از اومدن به دنيا داشتيم، ني ني هاي دشمن! ما ايراني ها را به خاطر بي علاقگي به كتاب

و كتابخواني مسخره ميكردن!

البته ما خيلي هوشمندانه عمل ميكرديم و مثلا سيستم ارتباطي اونا با ماماني شون را هك ميكرديم و ميخنديديم!

ما ني ني هاي هوشمند ايراني، براي اينكه ني ني هاي دشمن نتونن ما رو مسخره كنن، همونجا به هم قول داديم وقتي رسيديم به دنيا

اولين كاري كه ميكنيم، مطالعه كتاب و تلاش براي بالابردن سرانه مطالعه تو كشور باشه.

براي همين هم من از چند وقت قبل با همكاري ماماني و بابايي روزي چند ساعت مطالعه ميكنم.

ضمنا براي اثبات اين ادعا به ني ني هاي دشمن! عكسهاي مستندش را هم اين پايين گذاشتم.

بفرمايين مطالعه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

رادین کوچولو
25 آذر 90 13:41
از رادین نی نی نفوذی به محیا نی نی مقیم!!!
محیا جان من امروز نی نی های دشمن رو میدیدم که در حال گوش دادن صدای کتابها بودن. اولش برا خودم هم خیلی عجیب بود ولی اینجا کتابهای عجیبی رویت شده که باید بررسی بشن. منهدمشون بکنم!!!!!


همه شونو بپوكون پسرچي!!

Alle von ihnen hat michيه چيزي گفتم حالا!
مامان ماهان
25 آذر 90 15:32
با پست تولد آپم
مامان فرشته ها
25 آذر 90 16:34
نی نی های دشمن مگه بچه های باهوش ما رو نمیشناسند که همچین فکری می کنند؟
جغله و غول سرزمين تنبلي
26 آذر 90 11:33
جغله: سلام ... خوبين شما وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان یاسمن , الیسا
26 آذر 90 19:14
سلام . من متوجه شده که باید چه کار کنم. متشکرم.
دوتا عشقم محدثه
26 آذر 90 22:00
سلام من حتما به شما رای میدم شما هم به وبم سر بزنید اگه از مدلم خوشتون امد کد من 138 است
مامان امیرعلی
27 آذر 90 7:08
شعر قشنگی بود.دستتون درد نکنه
نرگس
27 آذر 90 8:07
سلام تو تمام شعر هایی که واسه نی نی وبلاگ گفتن شعر شما از همه قشنگ تر بود موفق باشید ما هم تو جشنواره شرکت کردیم اگه دوست داشتید به ما هم رای بدهید. کد 111
مامان علی خوشتیپ
27 آذر 90 11:22
آفرییییییییییین.چه شعر زیبایی کد ما هم 150 هست.خوشحال میشیم بهمون رای بدید نی نی تون خیلی خوردنیه
مامان نیایش
27 آذر 90 11:58
عالی بود عالیه عالی حتما بهت رای میدم ان شا الله اول بشی
مامان محمد صدرا
27 آذر 90 13:09
مامانی خیلی جالبب می نویسی! ولی کاش همه عکسهاش رو توی یه پست میذاشتی! البته این هم خودش ابتکاری هست ! راستی بیا بهم بگو چه جوری بهت رای بدم ! خیلی از مامانا رو دیدم شرکت کردن ولی به راستی عرض میکنم حتما به شما رای میدم! شعرتون عالی بود!
مامان علی خوشتیپ
27 آذر 90 13:31
با افتخار لینک شدید
مامان درسا
27 آذر 90 14:35
شعرتون خيلي قشنگ بود . به ما هم سربزنيد شايد از شعر منم خوشتون بياد. حتماً يكي از رأيهام شما هستي عزيزم
مامان یاسمن , الیسا
27 آذر 90 17:10
شعرش عالی بود. عزیزم اگر طبع شعر داری مرتب شعر بگو و بذار تا ما هم استفاده کنیم. البته شعر نی نی گلو ها را بگو که به درد ما هم بخوره.
مامان کنجد
27 آذر 90 17:18
نازی عجب شعر قشنگی گفتی خیلی خوشم اومد
مامان یاسمن , الیسا
27 آذر 90 17:27
چه جوری باید بهتون رای بدهیم.
مامان آنیتا
27 آذر 90 18:10
گلم شعرت خیلی قشنگ بود به منم سر بزن شاید از کارمون خوشت بیاد
ماماني شيما وحديث
27 آذر 90 20:22
سلام مامان محيا جون عجب شعر باحالي ساخته بودي هاااااااااااااا كلي حال كردم ايشالا كه برنده شي ممنون عزيزم كه سرزدي
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:35
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان رومینا
27 آذر 90 21:36
شعر قشنگی بود خاله جوونکدت یادم میمونه.ما هم شما رو لینک کردیم
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 10:52
دوست گلم سلام . من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد .شعر شما رو خوندم .خيلي جالب و زيبا بود . اميدوارم موفق باشي . منتظر حضور پر مهرتون هستم .
مامان علی
28 آذر 90 17:06
شعر قشنگی بود عزیزم. من حتما به محیا جون رای میدم
مامان فهیمه
28 آذر 90 23:49
کارتون عالیه واقعا شعر قشنگیه من که لذت بردم کد پسر منم 139 است اگه دوست داشتید سر بزنید و ضمنا با اجازه لینکتون می کنم
مامان باران
29 آذر 90 13:38
سلام شعرتون معرکه بود حتما به شما رای میدیم .امیدوارم محیا این دفعه دیگه برنده بشه.
مامان محمد صدرا
29 آذر 90 15:28
دو که روز کوتاهه / پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ / جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
164
29 آذر 90 15:47
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
مامان پریسا
29 آذر 90 16:20
سلام گلم عجب شعر زیباییه. حتما به شما رای میدم. من هم 143 لطفا رای بدین. راستی اگر دوست داشتی بیا پیشم برای لینک خبرم کن.
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 18:06
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلداتون مبارک
مامان گیسو
29 آذر 90 21:37
سلام عزیزم خوبی ؟ خیلی شعر قشنگی بود امیدوارم برنده بشی
بابای آریا
30 آذر 90 2:35
سلام به روز شدیم رمز ورود 45030
رادین
30 آذر 90 12:53
واااااااااای چه شعر زیبا و جالبی!! شک ندارم محیا مامانی یا بابایی یه ربطی به ادبیات دارن درسته؟؟؟؟ نشد این نظر رو زیر اون پستتون بدم اینجا نظر دادم. من که خیلی خوشم اومد راستی اون جمله المانیت خیلی با مزه بود یه کوچولو اشتباه بود مرسی
جغله کوچولو
1 دی 90 0:19
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
مامان پریسا
1 دی 90 8:38
سلام شما هم با افتخار لینک شدید.
مامان زهرا نازنازی
1 دی 90 9:24
شعرت عالی بود عزیزم امیدوارم برنده بشی
مامان طاها
1 دی 90 11:48
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
رادین
1 دی 90 12:43
سلام من دارم اولین شب یلدایی خودم رو سپری میکنم. دوست داشتم شما رو هم تو اون شریک کنم. بهتون تبریک میگم.
مامان نفس
1 دی 90 15:42
انشاله که اول میشی عزیز دلم....مامان مهربون خیلی خیلی کار خوبی میکنی واسه نازنین فرشتمون کتاب میگیری کتاب های جلد سخت و برجسته هم خیلی خوبه واسه این رده سنی ...موفق باشی گلم منتظر حضور مهبونت هستم
مامان متین
1 دی 90 23:46
عزیزم شعرت رو خوندم خیلی خیلی عالی بود دست مریزاد واقعا خوشم اومد و شما یکی از کسانی هستی که حتما بهش رای می دم
مامان امیر علی
2 دی 90 11:39
مرسی عزیزم .شعر قشنگی هست ایشاله شما برنده بشین .خانمی کد ما هم 120 هست اگه به دلت نشست رای بدین ممنون
مامان آدرین
2 دی 90 21:26
عزیزم شعرت خیلی زیبا بود خوشم اومد وکد شمارو یادداشت کردم شماهم 137 یادت نره
هدیه جووووووووون
2 دی 90 21:45
سلام ما هم تو مسابقه شرکت کردیم لطفا به ما هم رای بدین کد 196 جون ما رای بدی ها