محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي 32 سالگي!

1390/12/11 1:44
نویسنده : محیا کوچولو
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

امروز هم يه روز رؤيايي بود، روز تولد! تولد كي؟ تولد بابايي و رؤياي 32 سالگيش!

البته هرچي سه نفري با ماماني و بابايي نشستيم فكر كرديم ديديم راجع به رؤياهاي يه ني ني 32 ساله چيز جذابي نميشه نوشت!

اين ني ني هاي كوچولو هستن كه هر ماه و هر روزشون رؤيايي و زيباست و رؤياهاشونم براي دوستاي گلشون خوندني!

خلاصه ديدم بابايي غمباد گرفته كه آخه من بعد 32 سال زندگي تو روز تولدم نميتونم بگم مثلا تو اين يه سال چقدر كار خوب انجام دادم،

ولي محيا هر ماه كلي پيشرفت داره و آدم نميدونه كدوم يكي از پيشرفتهاش رو تو ماهگردهاش بنويسه!

گفتم بابايي بشين فكر كن، كارهاي اين يك سال رو مرور كن شايد بالاخره يه چيز بدرد بخور پيدا كردي؟!

كلي فكر كرد و بعد با خوشحالي فرياد زد: يافتم، يافتم! البته مثل اون دانشمنده تو حموم نبودها! پيش خودمون نشسته بود!

بعد كه يه كم آروم شد، گفت:

دخترم، وقتي فكر ميكنم ميبينم امسال رؤيايي ترين سال زندگيم بوده، اولش كه با ماماني در انتظار تو بوديم با كلي رؤياهاي شيرين،

و از روزي هم كه اومدي بزرگترين رؤياي زندگي سه نفره مون شروع شده و هر لحظه هم شيرين تر ميشه!

گفتم بابايي براي اينم كه باز از من مايه گذاشتي! ولي بهت حق ميدم، آخه يه ني ني 32 ساله غير از اين چه رؤياي ديگه اي ميتونه داشته

باشه؟ اميدوارم خدا به اونايي كه خيلي وقته تو زندگيشون رؤيايي ندارن يه رؤياي شيرين مثل من بده!

 

تولدتم مبارك بابايي! انشالله هميشه تو و ماماني باشين منم تولدتون رو تبريك بگم!

 

راستي براي رؤيايي تر شدن روز تولد بابايي، من امشب رسما راه رفتن چهاردست و پايي رو شروع كردم كه خيلي مورد استقبال

ماماني و بابايي قرار گرفت و از شدت خوشحالي و براي تشويق من اونا هم كلي وقت مثل من راه ميرفتن!

بابايي اينم هديه تولدت از طرف من و ماماني كه اين پايين گذاشتم، ببين حالشو ببر!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اميررضا
11 اسفند 90 11:50
افرييييييييييييييييييييين
فاطمه و محیا
14 اسفند 90 12:21
محیا خانم تولد بابایی مبارک در ضمن بابایی هم مثل خوت خوش عکسه سایه هر دوشون همیشه رو سرت
مامان زهره
15 اسفند 90 11:42
وای این چند روز که من نیامدم پیشتون چقدر مطلب گذاشتین. راستی محیا جون از طرف محمد سپهر روی گل بابا را ببوس.انشاء الل عروسیت!


بابايي فعلا مريضه! كسي طرفش نميره!
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:32
تولد بابایی مبارکه الهی 120 ساله بشه
ملی مامان میکاییل
19 فروردین 91 13:17
خیلی باحالی محیا جون اینقدر نیمودی که من برای رفع دلتنگی اومدم پستهای قدیمی تو می خونم بابا بیا دیگه عید خیلی وقته تموم شده