محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي ده ماهگي!

1391/2/3 23:52
نویسنده : محیا کوچولو
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

خوب ديگه تعداد ماههاي زندگيم دو رقمي شد! با اجازه بزرگترا و با احترام به كوچيكترا ده ماهه شدم!

اين ماه رو اصلا نفهميدم چجوري گذشت، براي همين كار خاصي هم نشد توش انجام بدم!

تو اين ماه با وجود تلاشهاي زياد هيچ كاري رو نتونستم به نتيجه برسونم، نه راه رفتن، نه حرف زدن، نه دندون جديد! اما ...

الان به راحتي با صداهاي متنوعي ميتونم حرف بزنم، ولي براي كسي مفهوم نيست!

البته يه بار كه خيلي خوشحال بودم همينجوري يه «بابا» گفتم و تو مواقع درموندگي و بي پناهي هم «ماما» رو زياد تكرار ميكنم!

ولي ماماني و بابايي هنوز فكر ميكنن اينا اتفاقي بوده! البته وقتي يه چيزي ميگم خيلي ذوق ميكنن ها!

 اين روزا ماماني كه ميره كلاس، من و بابايي كلي جاهاي مختلف ميريم، دانشگاه، بانك، مغازه، نانوايي، كارواش، تعميرگاه ماشين و...!

بابايي ميگه هرجا ميريم بخاطر محيا، بيشتر تحويلم ميگيرن!

خلاصه تو اين ماه حسابي با دنياي بزرگترا آشنا شدم.

راستي چرا آدم بزرگا وقتي يه ني ني ميبينن، اينقده خودشونو لوس ميكنن و صداها و شكلكهاي عجيب و غريب درميارن؟!

 من كه فكر ميكنم اين آدم بزرگا خيلي كمبود محبت دارن!

راستي ماماني امروز با عيدي هام برام يه جفت گوشواره خربد كه البته فعلا خودش استفاده ميكنه تا من بزرگ بشم و به زور ازش بگيرمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عاشق باران
4 اردیبهشت 91 13:55
خب مامانی شما که نمی خواستین گوشواره گوشش کنین خب النگو می گرفتین که بتونه دستش کنه شما هم نمی تونستید دستتون کنین
مامان محمد صدرا
5 اردیبهشت 91 2:47
تپلک ما ده ماهگیت مبارک خاله جون ! ان شاالله 10000000000000ماهگیت رو جشن بگیرین ! یه پست پر از عکس گذاشتم ! بدو بیا ببین و نظرت رو بده بعد از 5-6 روز میخوام رمزدارش کنم ! ممنونم
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 اردیبهشت 91 9:20
سلااااااااااام ماشالا به این دختر نازم من که خیلی دوستش دارم و تقریبا هر روز به وبلاگتون سر میزنم در مورد اون پیشنهادتون هم یه وبلاگ ساختم تو نی نی وبلاگ . اما نمیدونم مطالب قبلی رو چجوری به این وبلاگ جدید منتقل کنم؟ اصلا امکانش هست یا باید از اول بنویسم؟ لینک دوستانم چی؟ منتقل میشه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنی عزیزم
اعظم مامان آوین
5 اردیبهشت 91 11:16
ده ماهگیت مبارک عزیزم .گوشواره هات هم مبارک .نگران نباش خاله موقع گرفتن گوشواره هات خودم کمکت میکنم .
ملی مامان میکاییل
5 اردیبهشت 91 12:25
محیا جونم ده ماهگیت مبارک عزیزم
خیلی جالبه که تو خوشحالی می گی - بابا
و تو بی پناهی - ماما


اي خاله نشنيدي ميگن رفيق بي كلك مادر!!
مامان رضا جونی
5 اردیبهشت 91 15:31
مبارک باشه خانم خانما، هم گوشواره که برای مامانی کار کردی و هم بزرگ شدنت
عاشق باران
5 اردیبهشت 91 15:36
تو که زبون بارانو می فهمی خاله جون ببین این کلمه ای که به مسابقه اضافه شده یعنی چی
فریبا
5 اردیبهشت 91 17:28
یعنی عیدی ها به نام تو و به کام مامان دیگه؟!!


نه خاله! ماماني ميخوادبرام نگهشون داره!بهش اطمينان كامل دارم!
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 اردیبهشت 91 8:25
سلااااااااام مرسی بالاخره تونستم یه کارایی بکنم البته آشنایی کمی با فتوشاپ دارم اما علی کاملا بلد هست منتها وقت نداره!!!!!!!!! راستی تو وبلاگ جدیدم ترتیب چینش مطالب ریخته به هم و قاطی پاتی شده
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 8:57
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
مامان تارا و باربد
7 اردیبهشت 91 9:35
ای دخمر ببلا ده ماهگی مبارک باشه گلم تو و مامانی ندارین که هر کدوم زرنگ تر بودین استفاده کنید. منم پارسال یه مدت کوتاه گوشوارههای تارا رو گوشم کردم
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 0:43
ده ماهگیت مبارک عزیزم
ALIREZA
10 اردیبهشت 91 13:53
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:19
10 ماهگیت مبارکه گلم گوشواره ات مبارکه عزیزم
amir
14 اردیبهشت 91 10:07
bebakhshid. shek le shoavaz kardam