محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

لحظه هاي خنده هاي ناب من!

1391/2/7 23:28
نویسنده : محیا کوچولو
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ماماني و بابايي،با تلاشهاي زياد يه فيلم از لحظات خنديدن من گرفتن كه اينجا براتون ميذارم.

البته اگه شما هم پشت صحنه اين فيلم و كارهايي كه براي خندوندن من ميكردن، ميديدين، بيشتر از من دلتون ريسه ميرفت!

براي كاملتر شدن لذت ديدن اين فيلم، تو ادامه مطلب هم دوتا كليپ ديگه از سايت آپارات انتخاب كردم كه برام خيلي جالب بود،

اينكه يه ني ني هموطن با چه مصيبتي ميخنده و چه بلايي سرش ميارن تا يه كم بخنده!

و عوضش يه ني ني اون ور آبي چقدر بيخودي از خنده دلش ريسه ميره!

واقعا چرا؟! چرا آخه اينجوريه؟! بنظرم قضيه خيلي مشكوكه!

 

 

واقعا چرا؟! چرا آخه اينجوريه؟! بنظرم قضيه خيلي مشكوكه!

 

اين خنده منه!

 

اين خنده حسين كوچولو!

 

اينم خنده اون ني ني مشكوكه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مرتضی
8 اردیبهشت 91 0:41
سلام دوست عزیز ممنون لینکم کردی بنده هم شما رو با افتخار لینک کردم اگه دوست داشتی این کد بنرم واست میزارم بزار تو وبت
ملی مامان میکاییل
8 اردیبهشت 91 11:30
قوربونه خنده هات برم من ، من عاشقه خنده های شما نی نی گولی هام . این بلایی که سر حسین کوچولو بیچاره میارن بیشتر بچه می ترسه .
فریبا
8 اردیبهشت 91 14:29
وای خدا خنده شو نگاه!!!
اون نی نی مشکوکه یه خورده سرخوشه!!! ولی ماشالا آقا حسین واسه خودش مریه و مرد که الکه نمی خنده!!!


يعني ميگي خاله ني ني مشكوكه چيزي خورده؟! فكر نكنم!! شايد تو شيرش يه چيزايي بوده!
مامانی شیما وحدیث
9 اردیبهشت 91 2:02
سلام مامان محیا جون خوبید ؟سلامتید ؟ باز به معرفت من که میام وسرمیزنم شما که نمیگی ما زنده ایم مرده ایم عزیزم عکسا واسم بازنشد محیای گلم وخیلی ببوس
هدیه جووووووووووووووون
9 اردیبهشت 91 12:31
سلام ای جووووووووووووونم با این خنده هات
مادر کوثر
9 اردیبهشت 91 17:24
سلام عزیزم وای قربونه خنده هاش من و کوثر که با دیدن هر سه فیلم کلی خندیدیم
مامان نگار
10 اردیبهشت 91 14:15
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:21
سلام خیلی باحال بود قربون خنده های نازت
مامان بهراد جون
14 اردیبهشت 91 9:57
یعنی من عاشق خنده هاتم هر بار که میام باید نگاه کنم
سعید
21 اردیبهشت 91 23:52
آخی
کاش بزرگ هم که میشدیم همین طور راحت و معصوم میخندیدیم!


بله همينطوره! مگه الان چجوري ميخندي شما؟ با كي ميخندي؟!! نكنه الكي براش ميخندي؟!!