محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

آ.... آ.... !

1391/2/9 15:40
نویسنده : محیا کوچولو
1,809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ديروز جاتون سبز براي اولين بار رفتم يه عروسي! عروسي يكي از دوستاي قديمي و همكار فعلي ماماني!

عروسي كه چه عرض كنم، عروس و دوماد بعد از 5-6سال زندگي مشترك تو خوابگاه متأهلي دانشگاه!!!

براي اينكه آرزو به دل نمونن، ديروز جشن گرفته بودن!

خلاصه كلي كيف كردم! از برنامه هاي نور پردازي كه من عاشقشم گرفته تا حركات موزون آدما كه براي خودش داستاني بود!

من مونده بودم اينا چرا اينجوري ميكنن؟! اين حركات چي بودن؟!

از وقتي هم اومديم خونه، ماماني گير داده، هي ميگه: حالا جنوبيا آ..آ! شماليا آ..آ! آذريا آ..آ! شيرازيا آ..آ! حالا  ...

ميگم آخه ماماني من تا حالا از اين چيزا نديده بودم، ذوق زده شده بودم! ولي اين آدم بزرگا واقعا ...!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فرشته ها
9 اردیبهشت 91 16:02
فرشته ی من،من خودم بعد از28 سال نفهمیدم معنی این حرکات موزون چیه؟شما خودت رو ناراحت نکن عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 16:33
ماشالا به این گل دختر دوست داشتنی واقعا بچه ها بهترین هدیه خدا هستند قدرشونو خیلی بدونیم
مامان رضا جونی
9 اردیبهشت 91 17:18
ای جانم خاله چقدر ناناز شدی
مادر کوثر
9 اردیبهشت 91 17:20
همیشه به عروسی و شادی و نینای نینای
فریبا
9 اردیبهشت 91 19:12
چه جالب منم می خوام برم عروسی
این آدم بزرگا یه چیزیشون میشه!!! خودشون کلی کار عجیب و غریب می کنن، بعد هی به ما می گن شیطونی نکن


آره واقعا خيلي چيزاشون ميشه!! من كه سر در نياوردم!
مامان پورياپهلووون
10 اردیبهشت 91 13:07
ماماني نگفت اها..اها اصفهونيا ..؟ هميشه به شادي و عروسي
مامان زهره
10 اردیبهشت 91 15:22
چقدر ناز شدي نگفتي جاي عروس خانوم اشتباه بگيرندت
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:22
همیشه به عروسی عزیز دلم
مامان زهرا نازنازی
10 اردیبهشت 91 18:53
ماشاالله 1000 ماشاالله
ملی مامان میکاییل
11 اردیبهشت 91 11:38
قوربونت برم خودت چه عروسی شدی با این کلاه و لباسهای خوشگل منم عشقم اینه که جایی برم همش بگن آآآآآآآآآآآآ ...آآآ
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 18:37
مبارک باشه محیا خانم. همیشه به عروسی. خوب تقصیر مامانه که کم مبره شما رو به عروسی تا از این حرکات ببینی.....
عاشق باران
11 اردیبهشت 91 20:03
به به داری شکل دخترا میشی محیا کوچولو با اون دو تا دندون موش موشی... راستی اومدم بهت تبریک بگم توی مسابقه اول شدی ها