محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

عكساي دوسالگي!

1392/4/24 7:52
نویسنده : محیا کوچولو
2,226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بالاخره عكساي تولد و عكساي ماه بيست و چهارم آماده شد!

اول چندتا عكس از تولدم تو خونه مامان بزرگ در اراك، البته اين عكسا قبل از اومدن مهمونا هستن!

وقتي مهمونا اومدن من خواب بودم ولي موقع بريدن كيك منو بيدار كردن براي مراسم!

 

 

 

 

 

بابايي بيشتر از من هول بود شمعها رو فوت كنه!

البته با فوتهاي خودم شمعهاي ناقلا خاموش نميشدن!

 

 

 

 

حالا عكساي ماه بيست و چهارم

 

گفتم ببينم امتحان دادن چجوريه اينقده اين دانشجوها ازش ميترسن؟!

 

خيلي هم راحت بود! البته اگه معلم و مراقب ماماني و بابايي باشن!

 

يه سر رفتيم رشت و تو مسجد بازار رشت نشستم استراحت!

 

يه سرم رفتيم سر عين و من براي اولين بار تجربه آب تني و شنا در استخر را كسب كردم!

و بعد آبگرم تو سرعين حتما بايد يه كاسه آش دوغ هم بخوري كه لذتش كامل بشه!

 

بازم سرعين و بعد از آبگرم و يه محياي ذوق زده! با ميموني!

 

 

در جشن صعود به جام جهاني هم شركت كردم!

 

در جاده خلخال مناطق ديدني و با صفا زياده، منم عاشق آّب و سنگ!

يه شب رفتيم مهمانسراي پرديس كشاورزي و منابع طبيعي كرج محل تحصيل ماماني و بابايي!

 

 

رفتيم يه رستوران نيمه سنتي با كلي آكواريوم و ماهي هاي قشنگ كه از يكي از ماهي هاي لجن خوارش ترسيدم!

 

 

و اما گلخانه بابا بزرگ و ديدار مجدد با قولنگي هاي عزيز و خيارهاي تازه سبز شده!

 

 

 

 

 

مغازه عمو وحيد و تمرين حسابداري! واقعا كيف ميده هي كارت بكشي و با دستگاهها بازي كني!

 

جشنهاي ديدني نيمه شعبان و كيك و شيريني و بستني و شادي در اصفهان!

 

من صاحب يه دوچرخه شدم كه از زمان كودكي بابايي تا حالا كلي بچه باهاش دوچرخه سواري را ياد گرفتن!

البته دوچرخه نياز به يه مقدار تعمير داشت!

 

 

من و خاله در كلينيك چشم منتظر ماماني!

 

 

گشت و گذار در پارك ساحلي زاينده رود و تاب بازي!

 

منم با ماماني در زدن عينك آفتابي همكاري كردم كه بفهمم دنيا رو چجوري ميبينه!

 

در جاده هاي شمالي!

 

من و شاليزارهاي شمالي!

 

 

تماشاي گاوهاي زيبا در علفزار!

 

لذت كودكانه بر دوش بابايي!

مسيريابي از دوش بابايي!

 

 

آخرين عكساي ماماني با عينكش!

 

طبيعت اطراف نمين!

 

اينجا يه بند سيل گير هستش كه ما خانوادگي چندساله روش كار ميكنيم ولي هنوز نصفه نيمه مونده!

 

تازه با اين آونگها هم ياد گرفتم بازي كنم و برم رو اعصاب همه!

 

اوريگامي به سبك خودم! و ساخت اسب و فيل و گاو و حيووناي ديگه!

البته فقط خودم ميدونم كدوم چه حيووني هستش!

 

جمع شاد شاد من و عروسكام!

 

لالايي عروسكام با زحمات زياد من!

 

اينم يه ني ني تازه رسيده به اسم محمدمهدي! قدمش مبارك!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سارا
15 تیر 92 18:52
ای جان تولدت مبارک فسقلی خانم،پس امتحان دادن راحت بود،قدم نورسیده هم مبارک باشه
مامان سارا
15 تیر 92 18:52
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. لطفا با گوشی خودتون همسرتون و مامانتون و دوستاتون اصلا هرکسی که گوشی دستش میبینین پیامک کنید تا 18 مرداد
نازنین
15 تیر 92 20:33
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
همای اوج سعادت
17 تیر 92 3:07
مثل همیشه عااااااااااااالی. محیا جون تمام عکس هات قشنگن. چه تولد قشنگی. مبارکت باشه. مامان محیا جون من یکساله کرج زندگی میکنم.مثل اینک شماهم گذشته ایی در کرج دارین. هر وقت دوباره اومدین به ما خبر بدین.
مامان نسترن
17 تیر 92 17:38
به به چه عکسایی. خاله همه مشاغل رو امتحان کردی
مامان سهند و سپهر
18 تیر 92 11:11
به به به ناناز خانوم . تولد دو سالگيت مبارك . چه عجب اومدي با عكسهاي نازت . ديگه خانومي شدي ها . هميشه به مسافرت و گردش. خاله جوني شما راحت اجازه ميدي پوشكت كنن ؟ خوشبحال مامان و بابات! ما كه كشتي گيري بايد كنيم براي پوشك كردن سهند و سپهر. ماماني محيا جون بي عينك شدنتون مبارك اون عكس امتحان دادنش خيلي با مزه بود . بقيه عكساش هم همه خوشگلن. بوس
مادر کوثر
19 تیر 92 8:33
چه پست متنوع و زیبا و پر عکسیییییییییییییییییی چه جاهای خوبی رفتی ناقلا چه بازیهایی چه شیرین کاریهایی
مادر کوثر
19 تیر 92 8:33
ماه رمضان؛ ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشک های شوق برای درک «زیباترین لحظه ی حیات انسانی» مبارک باد ... می گویند هر وقت آب می نوشی بگو : یا حسین «ع»؛ این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو : یا اباالفضل «ع» ...
مادر کوثر
19 تیر 92 8:35
ما وبلاگمون غیر فعاله ولی سایتمون به روزه آدرسش هم که گذاشتیم خدمتتون. تشریف بیارید
اعظم مامان آوین
19 تیر 92 17:27
همیشه به گشت وگذار ومسافرت . امید وارم خوش گذشته باشه که حتما همینطوره .از عکسهای جالب ودیدنی پیداست .چقدر ناز شدی خاله جونم .
سمانه مامان پارسا جون
19 تیر 92 17:45
سلام عزیزم چه عکسهای خوشگلی تولد دو سالگی خانوم کوچولو هم مبارک ایشاالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرید
فریبا
19 تیر 92 18:23
ماشالا به اینهمه عکس... روحیه مون عوض شد
مامان محمد صدرا
20 تیر 92 20:53
خوشم میاد ثابت قدمین !
مامان سيد محمد سپهر
22 تیر 92 9:39
سلام عزيزم نماز و روزه هاي شما هم قبول باشه..چاره اي جز حرف گوش كردن داريم ؟! قربون عكس هاي گل دختري برم با اين تولد نازش انشاء الله بازم مباركش باشه...امتحان كه سخت نبود محيا جان؟! هميشه موفق باشي...خسته نباشين با تاليف چهارمين جلد لغت نامه
مامان تارا و باربد
23 تیر 92 10:42
عزیز دلمه این دخمره با نمک چه عکسایی همیشه به گردش و سفر و تفریح تولدت هم با تأخیر مبارک میگم یه سوال میشه بپرسم رشته مامانی و بابایی چیه آخه ما هم با اون پردیس مورد نظر قرابتی داریم
نوشين مامان آريا
23 تیر 92 12:06
تولدت مبارك عزيزم كيكت خيلي قشنگ بود ايشااله هميشه شاد و سلامت باشي و لبان كوچولوت هميشه بخنده در ضمن عكسهاتونم خانمي خيلي قشنگ بود
عاشق باران
23 تیر 92 13:18
تولدت مبارک محیای عزیزم الهی صد سال زنده و سلامت باشی در کنار پدر و مادر خوبت نمیای مشهد خاله جون؟
منا مامان الینا
25 تیر 92 9:06
سلام محیای من ، عزیز دلم دو سالگیت مبارک اینقدر عکس گذاشتی که ادم میمونه به کدومشون چی بگه! همشون را میدوستم خصوصا عکسهای تولدت و اون عکسی که رفتی تو کار بازار!کاسبی چطور مطوره ؟ راستی خاطرات اینجا رو کی مینویسه بابایی یا مامانی عایا؟
مامان ثمین
29 تیر 92 3:27
عزیزم این ناز دختر ببین چقدرناز میخنده الهی همیشه بخندی گلم حسابی پست کاملی بود ها مامانی دستت درد نکنه قد م نورسیده هم مبارک باشه انشاله خدا حفظش کنه
مامان نفس طلایی
30 تیر 92 2:28
تولدت مبارک ستاره ... همیشه به گردش
مامان رضا جونی
30 تیر 92 15:59
حالا نگفتی خانم خانما این کیک به این بزرگی مهموناش کیان؟؟؟
مامان سيد محمد سپهر
1 مرداد 92 9:23
سلام عزيز دلم امان از اين آرزوهاي قشنگ تو..شما به ما لطف دارين
مادر آیاتای
3 مرداد 92 11:26
وااااای خدای من. ماشاله چقدر بزرگ شده محیا جون. مگه من از کی نیومده بودم وبلاگتون؟ نچ نچ خودم فهمیدم!!! خدا حفظش کنه و تولد دو سالگیش با تاخیر سی روزه مبارک باشه عزیزم. رمز جدیدمون رو براتون خصوصی میزارم.
مامان مهسا
19 مرداد 92 10:41
سلام به منم سر بزنید واگه مایلب ودید تبادل لینک کنیم