محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

رؤياي بيست و پنج ماهگي!

1392/5/4 19:30
نویسنده : محیا کوچولو
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من امروز دوسال و يكماهه شدم و مهمترين نشونه اش هم اينكه براي سفر مشهدمون ديگه من بچه حساب نميشم و

خودم يه صندلي كامل و بليط كامل دارم!

و براي سفر نظر ميدم كه با چي بريم! مثلا با ماشين يا قطار. البته ميخواستيم با قطار بريم ولي نشد و احتمالا هوايي ميريم

شيرين زبونيهاي من اين ماه خيلي دلبرانه شده و ماماني و بابايي حسابي ذوق زده ميشن از حرفا و كارهام،

وقتي يه چيزي رو بخوام به طور هوشمندانه اي خودم رو لوس ميكنم و كلمات رو ميكشم!

در مورد لباس پوشيدن خودم و ماماني و بابايي حسابي نظر ميدم!

هفته قبل ماماني در حال بازكردن درب يه كنسرو براي من انگشتش به طور عميقي بريد كه چندتا بخيه خورد! و من كلي نگران شدم

و هي بهش دلداري ميدادم و ميگفتم: ماماني چيزي نشده!

ياد گرفتم بابايي رو شكنجه روحي بدم! اينجوري:

بابايي:‌محيا بابايي رو دوست داري؟

محيا: نه! ماماني رو دوست دارم! صدبارم بپرسه ميگم دوستش ندارم!

چيزاي جالبي كه ميگم:

چشماتو ببند يه لحظه!

اصلا مشكلي نيست!

خدا رحمم كنه!

چش و چار!

باورم نميشه!

استكوتي (Estekuti): اسكوتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نوشین مامان آریا
5 مرداد 92 0:55
عزیزم 25 ماهگیت مبارک . ایشااله صدو بیست و پنج ساله بشی. کوچولوی شیرین زبون دختر ناز همیشه شاد باشی
مامان سهند و سپهر
13 مرداد 92 10:40
خدا رحمم كنه
مامان سهند و سپهر
13 مرداد 92 10:41
خدا رحمم كنه واي چقد خنديدم ماهه محيا كوچولو