محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

براي هم دعا كنيم!

1391/2/19 21:54
نویسنده : محیا کوچولو
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

اين چند روزه كه فهميدم يكي از دوستاي گل ني ني وبلاگي ام، الينا كوچولو ، يه كم حالش خوب نيست، كلا دست و دلم به نوشتن نميره!

راستش چند وقت بود ميخواستم يه پيشنهاد به دوستاي گلم بدم ولي مطلبش جور نميشد، ولي حالا شايد وقتش باشه،

چند وقتيه كه ميبينم بعضي مامانيا تو بعضي وبلاگها نگرانن، نگران از چشم زخم و...، براي همين مطلباشون رمز دار شده، وان يكاد نوشتن،

يا از اين چشماي آبي گذاشتن و... خلاصه كلي اقدامات ايمني! ديدم حق دارن طفلي ها! خوب ميترسن ديگه!

براي همين بنظرم اومد يه پيشنهاد بدم هركي دوست داشت اجرا كنه، يا تو وبلاگ خودش اين پيشنهاد رو بذاره تا بقيه هم ببينن،

 

پيشنهاد ميكنم براي هر وبلاگي كه داريم نظر ميديم، آخرين جمله مون

يه دعاي كوچولو براي سلامتي اون ني ني و خانواده اش باشه


ميگن اگه آدماي زيادي خواسته مشتركي داشته باشن و براي اون دعا كنن، خدا زودتر دعاشون رو مستجاب ميكنه،

پس من از همين الان دعا ميكنم:

 

خدايا ازت ميخوام همه ني ني هاي معصوم زير سايه محبت ماماني و بابايي شون شاد و سالم باشن

 

پي نوشت: امروز ماماني الينا نوشته بود كه حال الينا كوچولو خيلي بهتر شده. دعا ميكنيم ايشالله بهترم بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

❤。★مامان رضا جون★。❤
19 اردیبهشت 91 9:33
الهی خاله فدای محیا جونش بشه منم یک کم ملا شدم ها یک چند لحظه قبل نظرت خوندم از دستت کلی خندیدم حالا اومدم پستت رو خوندم دلم گرفت و بغض توی گلوم اومد عزیزم روی گل مامانت رو یک ماچ گنده حتما حتما بکن راستی هر وقت اومدید مشهد خبرم کن منم بیام، این خاله توی غربت دلش گرفت می خوام ببینمت ،بغلت کن ،فشارت بدم، یک عالمه ببوسمت، خلاصه یک عالمه بلاهای خاله ای سرت در بیارم بعدش برم سر وقت مامان عزیزت یادت باشه ها دورم نزنی،وقتی برگشتی بگی>>>> خوب باز من رو بردن مسافرت
امیر
19 اردیبهشت 91 13:17
از این که مطلب جدیدنذاشتم معذرت.
خاله ی محیا
19 اردیبهشت 91 17:31
سلام خدا براتون محیا خانومو حفظ کنه بیاین وبلاگ محیا ی ما و محیا خانوم ما رو هم ببینید.
مامان پورياپهلووون
19 اردیبهشت 91 22:04
خدا نگهدار همه ي ني ني ها باشه
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:11
ما هم به وبلاگ الینا کوچولو سر زدیم، خیلی دلمون گرفت... خداجون همه نی نی کوچولوهای ناز و معصوم رو سلامت و شاد نگه دار و اونایی که مریض شدن زود زود زود شفا بده
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:45
ایشالله همه ی نی نی ها در پناه خدای مهربون سلامت باشن
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:25
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 12:27
ایول به تو محیا کوچولو.خیلی خوبه .من موافقم
عاشق باران
21 اردیبهشت 91 13:45
ما که همش ماشالله و ایشالله واسه نی نی ها می نویسیم و همش میگیم خدا حفظش کنه ایشالله سلامت باشه ایشالله شاد باشید... حالا به خاطر این پیشنهاد قشنگ شما بیشتر و بیشتر دعاهای خوب می کنیم واسه همه ی نی نی... انشالله شما هم همیشه سلامت و شاد باشید در کنار هم
ملی مامان میکاییل
21 اردیبهشت 91 13:51
من باورت نمی شه چقدر برای الینا ناراحت بودم و حالا از اینکه بهتر شده خوشحالم الهی که هیچ بچه ایی مریض نشه همیشه همشون شاد و سالم باشن هر شب وقتی می خوام برای میکاییل دعا کنم دونه به دونه نی نی ها میان جلو نظرم واسه همین دسته جمعی دعا می کنم
مامان نگار
21 اردیبهشت 91 23:53
موافقم به امید شفای همه نی نی های بیمار
فریبا
23 اردیبهشت 91 14:12
روزت مبارک عزیزم.. چه پیشنهاد زیبایی... آرزوی سلامتب برای همه ی نی نی ها دارم...
مامان زهره
23 اردیبهشت 91 15:35
در چشم های مادر در چشم های مادر صد دشت آفتابی صد کوهسار پر برف صد آسمان آبی * در چشم های مادر خوبی و مهربانی * در چشم های مادر آواز باد و باران شادابی هزاران گلزار در بهاران * در چشم های مادر امید و شادمانی
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:25
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون محیا