محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

رؤیای یازده ماهگی!

1391/3/4 8:28
نویسنده : محیا کوچولو
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

یازدهین ماه هم گذشت و فقط یکماه دیگه مونده تا یکسالگی!

تو خونه ما هیچکس باورش نمیشه من دارم یکساله میشم! من و مامانی و بابایی همینجوری موندیم که چجوری این مدت گذشته؟!

هی همدیگه رو نیشگون میگیریم ببینیم بیداریم یا داريم خواب ميبينيم! این واقعیته یا رؤیا؟

تو این ماه کلی مهارتهای حرکتی پیدا کردم، الان برای ثانیه های زیادی میتونم بدون کمک بایستم، دستم رو لبه مبلها بگیرم و راه برم،

 

 

عاشق عبور از موانع هستم، کافیه یکی تو خونه خوابیده باشه, بیخودی هزار بار از روش رد میشم و اینور و اونور میرم تا پاشه و

با اعصاب و روان درب و داغون بیخيال خواب بشه!

دست دسی و نوعی خنده دار از حرکات موزون را با شنیدن آهنگهای مورد علاقه انجام میدم!

جديدا يه مقدار بد غذا شدم و همه غذاها برام تكراري شدن! بعضي شبا هم ساعت 3 و 4 بيدار ميشم و يك ساعتي روي اعصاب

ماماني و بابايي  پياده روي تفريحي ميكنم بعدشم راحت ميخوابم!

ماماني يه وقتها ميگه احساس ميكنم سرم داره ميتركه!

امروز هم بابايي رو برده بوديم موهاشو كوتاه كنيم، كه يه دفعه ديدم بجاي بابايي خودم رو صندلي آرايشگاهم و ماماني و بابايي و اون

آقاهه موهاي نازنين منو دارن كوتاه ميكنن!

 

 

هر كي از خونه بخواد بره بيرون بايد منو با خودش ببره وگرنه من حسابي داد و بيداد راه ميندازم!

هركي هم زنگ بزنه بايد من زود برم ببينم كيه! كلمه هاي ماما، بابا، نه و آره را بعضي وقتها بصورت تصادفي ميگم!

دندون هم هنوز خبري نيست كه نيست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کورش
6 خرداد 91 4:05
سلام عزیزم این که طبیعی چند سال دیگه که عروس بشه باورت نمیشه که چقدر زود گذشته وای محیا جون چه کارهای بامزه وجالبی میکنی
مامان فرشته ها
6 خرداد 91 10:28
ما منتظر عکسهای زیبای قدم برداشتنت هستیم گلم
مامان زهره
7 خرداد 91 12:00
الهي موهاي كوتات مبارك.محيا جون انشاء الله بري مكه ... كم كم بايد غذاهي خوشمزه بخوري چون داري بزرگ مي شي.روي اعصاب مامان و بابا رفتن هم اشكالي نداره ادامه بده.....
فریبا
7 خرداد 91 21:40
من اعتراض دارم! تقلب شده! این عکس یازده ماهگی محیا نیست قبلا اینو دیده بودیم!!!! ما عکس جدید می خوایم! یالااااااااااااااااااا
ملی مامان میکاییل
10 خرداد 91 0:01
موهات مبارک عزیزممممم