محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

عكسهاي سفر!

1391/4/11 20:43
نویسنده : محیا کوچولو
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

داستان سفر ما از اونجا شروع شد که کلاسهای مامانی و بابایی تموم شد.

 

 

اینجا که من دارم سبد بازی میکنم خونه عمه جونه! عکاس هم عمه جونمه!

 

 

خونه خودمون همیشه تو سرما هستیم و هیچوقت نمیشه لباسای تابستونی پوشید!

مامانی و بابایی که آرزو به دل مونده بودن که منو تو لباسای تابستونی ببینن توی این مسافرت حسابی به آرزوهاشون رسیدن!

من و بابایی و تراس خونه مامان بزرگ تو اراک!

 

من و شیرینکاریهای متنوع در خونه مادر بزرگ!

 

من و بابایی و مامانی و زن عمو فرشته تو باغ همون عمویی که داستانشو قبلا براتون گفتم!

 

 شیرینکاریهای من تو اصفهان و خونه اون یکی مادر بزرگ (بازم براش دعا کنید قراره دوباره بستری بشه)

 

من و تعجب از دیدن اینهمه پرنده جالب تو باغ پرندگان اصفهان!

 

من و تلاش برای میوه چیدن تو باغ بابا بزرگ!

 

انشالله از سوغاتیهای سفر من خوشتون اومده باشه!

ببخشید که دیر شد!

دوستتون دارم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان رضا جونی
10 تیر 91 17:31
ای جانم چه عکسای خوشگلی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 تیر 91 18:23
عزیزم چه سفر خوبی. همیشه به شادی و سفر. مرسی ازعکسهای بینظیر
فریبا
10 تیر 91 18:46
خوش اومدی خاله جون.. همیشه به سفر سوغاتیهات عالی بودن... دست عمع جونت هم درد نکنه؛ عکسای تو سبدت خیلی با نمک شدن
مامانی حنانه
11 تیر 91 4:53
مامان زهره
11 تیر 91 9:05
عزيز دلم چه عكس هاي قشنگي انشاء الله هميشه به خوبي و خوشي.انشاء الله حال اون يكي مادر بزرگ هم خوب بشه
مامان زهره
11 تیر 91 9:08
البته دوباره مي يام تا ادامه فيلم ها را ببينم
مامان زهره
11 تیر 91 9:09
مي خواستي اون همه نون بربري را بخوري البته كه نو ش جونت
مامان تارا و باربد
11 تیر 91 9:20
قربون محیا گلی که از همه گیلاس ها هم خوشمزه تره هم خوشرنگ تره شاد باشین می بوسمت عزیزم
مادر کوثر
11 تیر 91 15:47
وای قربونش برم هزار ماشالله چه خوش عکسهههههه همه ی عکسا عالی بودن مرسی مامانی همیشه به سفر
مامان پریسا
11 تیر 91 15:57
من که شانس ندارم

عکس هاتم ندیدم........


آخه چرا خوب مي ديدين ديگه
مامان فاطمه و محیا
12 تیر 91 9:55
عکسا واسه منم باز نشد ندیدیم دیگه خاله
مامان نگار
13 تیر 91 0:01
چه عکسای خوشگلی امیدوارم سفر خوش گذشته باشه
masome
13 تیر 91 12:23
خوش بگذره
سعید سلیمانی
14 تیر 91 23:55
عکسای تو سبد عالی بود
مامان امیرحسین ومحیا
1 مرداد 91 0:26
اسم دخمل منم محیاست.بقیه بهش میگن محیاخوشکله. دخمل شما چطور؟ آخه برا من عکساباز نشد.شانس نداشتیم.خوشحال میشم سر بزنید.
مامان ماهان
2 مرداد 91 16:33
ای جوووووووووووووووووونم چه عکسهای خوشگلی 1000000ماشاالله خیلی خوردنیه