محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

در ميان ابرها!

1391/5/9 22:34
نویسنده : محیا کوچولو
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ما برگشتيم از سفر، يه سفر كه با طعم ابر و باران و جنگل و دريا شروع شد!

من و ماماني مونده بوديم وسط ابرها! ما تو ارتفاعات اسالم بوديم و مناظري زيبا كه فقط تو همينجا ميشه اونا رو ديد!

روز 15 تيرماه نيمه شعبان بود كه رسيديم اينجا!

 

 

گاوها واقعا حيووناي خوشگل و نازي هستن! هرجا گاوي تو جاده بود بايد ما توقف ميكرديم تا من حسابي براشون ذوق كنم!

اينجا ديگه ميخواستم اين گاو نانازي رو بگيرم بيارمش خونه!

جديدا هرچي رو بخوام با تمام نيرو به سمتش ميرم و بابايي يا ماماني رو هم با خودم ميكشم به همون طرف!

البته كلا علاقه خاصي به حيووناي مختلف پيدا كردم از مورچه گرفته تا گاو و ببعي!

از ديدن همشون ذوق زده ميشم ولي گاو چيز ديگه ايه!

 

 

جاده اسالم واقعا يه مسير روياييه، اينجا ياد بهشت افتادم! بخصوص اگه بارون هم زده باشه و بجز خودت كسي هم تو جاده نباشه!

 

 

ساحل گيسوم و من حيران زيبايي آسمان و دريا!

اولين ديدار دوستانه من و دريا! دفعه هاي قبل از دريا ميترسيدم ولي اين بار اينقده دريا آروم بود كه من بهش اطمينان كردم

و دلمو زدم به دريا!

 

 

وقتي دلمو زدم به دريا، دلم خيس شد! لباسامم خيس شدن!

از آب هم كه اومدم بيرون اينجوري آب از پاچه هاي شلوارم تخليه شد!

چقدر خوب بود و خوش گذشت لحظات دريايي سفرمون!

 

 

از جديدترين تفريحات هيجاني من اينه كه وقتي ماشين با سرعت حركت ميكنه برم كنار پنجره دستمو بگيرم تا باد بخوره تو صورتم!

البته از ديدن بچه هاي كوچولو هم كه بازي يا دوچرخه سواري ميكنن خيلي هيجان زده ميشم!

 

 

آخي اين عكسه ...!

اينجا داشتم عمو محمد رو ميفرستادم بره سربازي! خيلي احساساتي شده بودم!

بيچاره عمو تو اين گرماي تابستون براي آموزشي رفته يزد و هر چي اين بيست ساله خوش گذروني كرده بود اونجا داره سخت ميگذرونه!

 

 

از وقتي راه افتادم دائم بايد يكي دستمو بگيره و پياده روي كنيم، اينقده تو اين سفر پياده روي كردم كه پام تاول زد!

اين لباسم هديه عمه جون براي تولدم بود!

 

 

بابايي با يه وسيله بي ربط يه تاب برام درست كرد كه همه خوششون اومد!

اولش تاب فقط مال من بود، ولي بعدش ديگه همه باش تاب بازي ميكردن!

توضيح: تكنولوژي ساخت اين تاب متعلق به ننه ناصر! مي‌باشد.

اين قورقوري خوشگل هم به همراه يه عروسك كوچولوي ديگه اولين اسباب بازيهايي هستن كه خودم انتخابشون كردم!

البته با كلي سر و صدا و داد و بيداد جلوي در و داخل مغازه اسباب بازي فروشي!

 

 

من  و بابايي و دخترخاله سارينا تو خونه مامان بزرگ! چقده بابايي اين يكساله شكسته شده بيچاره!!

 

 

اينم من با اولين گل سر هام كه خيلي اتفاقي تو عكس فهميديم با لباسم ست بوده!

 

 

اين سفرم با خاطراتش تموم شد و ما جمعه برگشتيم خونه.

اميدوارم از عكسام خوشتون اومده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 2:33
سلام من خیلی از کنار جاده اسالم رد شدم اما داخلش نرفتیم ساحل گیسوم که معرکه است ... چه دخمل خاله های نانازی .... گریه نکن عمو جون زودی میاد خاله ... چه گل سرهایی مبارکه
مامان رومینا
10 مرداد 91 18:39
سلام به به محیا خانم خوش اومدی به خونه ت.خوش گذشت؟معلومه دیگه .. با تعریفایی که کردی خوش گذشته خدا رو شکر.ولی عکسا واسه من باز نشد
مامان علی
10 مرداد 91 23:02
عکسات عالی بود عزیزم رویایی دست عکاس و نگارنده درد نکنه مارو به لحظه های قشنگی مهمون کردن. می بوسمت خانوم گل
مادر کوثر
11 مرداد 91 11:09
واااااااااااااااای عزیزممممممممممممممم خیلی خیلی عکس ها عالی و متفاوت بودننننننننن اون عکس اولی که دهنم باز مونده و همینطور اونی که کنار دریاست اصلا همش عالیه عالی بودنننننننننننننن مرسی مامانی و بابایی همیشه به شادی و سفر دخملمون چه ناز میخنده
مادر کوثر
11 مرداد 91 11:09
پیش ما هم بیا که خیلی بدهکاری
مامان محمدجان
11 مرداد 91 18:11
ماشالله بزرگ شدی محیا خانوم همیشه به سفر و خوشگذرونی عزیزدلممممم
ملی مامان میکاییل
11 مرداد 91 23:19
عزیززززززززززززززززززززززززم جیگر که بودی اما الان خیلی خیلی جیگرتر شدی آدم دوست داره بچلوندت بخورتت راستی مامانی محیا چجوری جتد ساعت تو سفر تو ماشین می شینه ؟ تو صندلی ماشین ؟ نمی دونم بخرم یا نه ؟ قراره ما یه سفر داشته باشیم
مامان پریسا
12 مرداد 91 14:36
سلام محیا جون. نوشته ها نشون داد که چه جاهای خوبی رفتی . ولی عکس ها هیچ نشون نداد
سعید
12 مرداد 91 15:32
خوشحالم که دارید شیوه های بومی نه نه ناصر رو در تمامی نقاط کشور پیاده سازی می کنید!!!:دی
مامان نگار
12 مرداد 91 15:37
عکساتون خیلی قشنگن اینطور که معلومه خیلی بهت خوش گذشته ها
مامان پورياپهلوون
12 مرداد 91 19:36
سلام خاله جون خوبي؟ محيا گلم رد پاي دوستو در بين ابرها و اون جاده نديدي دوماه پيش بود كه ما اين سفرو تو دل ابرها داشتيم و چقدر خوش گذشت ولي متاسفانه شيريني سفر مون با تلخي غمهامون فراموش شد دو سه روز بعد از سفرمون بود كه افتاديم تو غم و غصه اميدوارم هميشه به تفريح و گردش باشين
من هميشه با وبلاگ شما مشكل دارم خيلي دير باز ميشه وهمينطور عكسها بازم سر ميزنم تا عكساي خوشگلتو ببينم


نميدونم خاله
چند نفر ديگه هم از دوستاي گلم ميگن عكسها براشون باز نميشه، شايد با فايرفاكس كار كنيد بهتر باشه.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 مرداد 91 2:12
محیا جونم خیلی ناز می خندی خاله ایشالاه همیشه شاد وسرحال باشی عزیزم
اعظم مامان آوین
13 مرداد 91 17:33
سلام محیا گلم .خوبی خاله ؟؟؟؟؟؟ ایشالا همیشه در گردش و تفریح .عکسات خییییییییییییییلی خوشگله عزیزم .قربون اون خنده هات عروسک
مادر آیاتای
14 مرداد 91 0:21
الهی. خوش به حالت محیا کوچولو که اینقدر جاهای خوشگل رفتی.مشخصه که حسابی بهت خوش گذشته خدا رو شکر. عزیزم چقدر شما و دختر خاله شبیه هم هستید.در حد دوقلوها..
مامان کورش
14 مرداد 91 3:59
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی محیا جون خاله فدات بشه نبینم اشکات عمو زود زود میاد
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 4:25
سلام عزیزم امروز فراموش نشه حتما بیاین وب کودک من و به پیسمل من سبحان جون توی مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون اینم ادرس وب http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:33
دوستای من رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
مامان تارا و باربد
14 مرداد 91 13:39
رسیدن بخیر فرشته کوچولو معلومه خوش گذشته ها آبتنی چطور بود گلم لباسات و اسباب بازیهات نازه عکسات همینطور راستی خوبه که رابطه ات با حیوونا خوبه می بوسمت
مامان رضا جونی
14 مرداد 91 13:41
سلام همیشه به سفر خانم خوشگله عکس اولی من فک کردم که مونتاژه وقتی خوندم دیدم نه بابا چقدر جالب توی ابرا هستین گل سرای خوشگلت هم مبارک خوشگلم پس به زودی ما محیا خانم رو صوتی و تصویری می بینیم حتما بهمون خبر اومدنتون رو بدید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 14:34
همیشه به شادی و سفر باشی دختر گلم.
❤。★مامان رضا جون★。❤
14 مرداد 91 23:04
آره عزیزم کلهم عکسات با موزیلا باز می شه
فیلمات هم همین طور
البته من فکر می کنم چون با نی نی وبلاگ آپلود نمی کنی این جوریه
خوب چرا با نی نی وبلاگ آپلود نمی کنی خوشگله خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله آپلود عكسام با ني ني وبلاگه بخدا!!
مادر کوثر
15 مرداد 91 9:48
دوست داری بری باغ ویلا سیب بچینی بخوری. هلوها و میوه های دیگه رو تماشا کنی؟ گل آفتابگردون ببینی؟؟؟ دلت میخواد مرغ و بوقلمون و غازها رو دنبال کنی و به بع بعی ها سلام کنی؟؟؟ خب پس زود بیا به وبلاگ دخترم و همشو تجربه کن.... منتظر نگاه زیباتون هستیم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 19:02
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان پارساجونی
17 مرداد 91 11:48
سلام دوست خوبم.خوندم و لذت بردم.بهمون سر بزنید
فریبا
17 مرداد 91 18:27
وای اون عکسه که آب از شلوارت ریخته بود بیرون خیلی با نمک بود!... کلی مشعوف شدیم!!!
مامان زهره
18 مرداد 91 14:09
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا
مامان زهره
18 مرداد 91 14:10
سلام محياي عزيز خوش اومدي.خدائيش جاده قشنگي بود من كه عكس اولي را ديدم فكر كردم كارت پستاله.خوش به حالت! البته باهاتون موافقم كه گاوها حيوان هاي قشنگي هستن.
masome
31 مرداد 91 11:46
سلام عزیزم.خوبی لباسهای خیلی گشنگی داری ها