محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

از دست محيا، الله اكبر!

1391/5/19 0:18
نویسنده : محیا کوچولو
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

از وقتي كه من شروع به راه رفتن كردم تقريبا ديگه هيچ چيزي از دست من در امان نيست و ماماني و بابايي دائم در حال تلاش

براي كنترل من هستن! بعضي وقتها هم همگي باهم يه شعارهايي را تكرار ميكنيم كه نشان از كلافه شدن ماماني و بابايي

از دست شيطونيهاي من داره، جديدترين شعار خونه ما كه بايد با آهنگ شعارهاي انقلابي خونده بشه اينه:

از دست محيا،‌الله اكبر! (با آهنگ اي شاه خائن زمزمه شود!!)

حالا هر وقت ماماني يا بابايي ميگن: از دست محيا!

منم ميگم الله اكبر! اونا هم كلي ذوق ميكنن! حالا اگه شد فايل صوتيش رو هم براتون بعدا آپ ميكنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی
19 مرداد 91 0:24
سلام عزیزم وای چه شیطون بلایی داری خوشحال میشم به منم سربزنید
مامان سهند و سپهر
23 مرداد 91 11:03
خیلی شیرین شده الهییییییییییی.همین ناز و اداهاشون میکشه مارو!
مادر کوثر
28 مرداد 91 11:06
الهییییییییییییییییییی
مادر کوثر
28 مرداد 91 11:06
راستی طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک ما به روزیم و منتظر اومدنتون
مامان پریسا
28 مرداد 91 12:04
از دست محیا الله اکبر
❤مامان رامیلا کوچولو❤
30 مرداد 91 19:21
تحفه ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست / یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست دلهایتان شاد، زندگیتان سر سبز ، عیدتان مبارک .