محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بازیهای من و بابایی

1390/2/29 17:26
نویسنده : محیا کوچولو
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

دیروز حوصله ام از تفکر به مسائل پیچیده دنیای خودم سر رفته بود

گفتم یه کم سر به سر این بابایی بذارم.

بابایی که دنیاش اینقده ساده هستش که من با یه تکون خوردن کوچولو میتونم همشو بریزم بهم!

با یه حرکت تمام کارهاش تعطیل میشه و سه ساعت میشینه با من بازی!

میگم بابا مگه تو کار و زندگی نداری آخه؟! گوشش بدهکار نیست.

خلاصه دیروز چند تا حرکت آکروباتیک انجام دادم که بابایی دیگه داشت خودشو هلاک میکرد!

منم فقط بهش میخندیدم!

هرچی ضربه میزد منم یکی محکم تر جوابشو میدادم تا دیگه خسته شد!

بالاخره دست از سرم برداشت!

وای خدا راحت شدم, عجب این آدم بزرگا موجوداتین, اسم ما نی نی ها بد رفته که شیطونی میکنیم!

دعا میکنم خدا به همه سلامت عقلی بده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)