محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

مكالمات كودكانه!

1391/9/15 21:57
نویسنده : محیا کوچولو
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

من خيلي دلبستگي خاصي به انواع گوشي هاي موبايل،‌تلفن، آيفون و اين چيزا دارم! فقط كافيه گوشي بياد تو دستم

تا حسابي سر درد دل رو باز كنم!

البته فقط وقتي كسي پشت خط نباشه! چون اگه صداي كسي را بشنوم از تعجب نميتونم ديگه صحبت كنم!

ببينيد كلي كيف ميكنيد و ميخوايد تلفني باهم صحبت كنيم!

 

لينك مستقيم براي ديدن مكالمات كودكانه من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ملی مامان میکاییل
23 آذر 91 7:25
میکی ما هم دقیقا همینطوره با هیش کی کلی حرف می زنه اما وقتی مامان بزرگش حرف می زنه گوشی می ده به منو فراررررررر
ملی مامان میکاییل
23 آذر 91 8:43
محیا جون کلی فیلمتو با میکی دیدیم حالا اون هم دستشو گذاشته رو گوشش و همش داره با تو حرف می زنه فکر کنم فقط خودت بفهمی چی میگه من که سر در نیوردم
خاله ی آبنبات
24 آذر 91 16:27
ای جونم محیا کوچولو یه زنگ بزن با باران هم صحبت کن خاله
ستاره زمینی
25 آذر 91 8:31
نوشين مامان آريا
25 آذر 91 10:50
عزيزم چه بامزه و دوست داشتني صحبت مي كني
مامان نیایش
25 آذر 91 11:22
وای قربون اون حرف زدنت اون الو الو کردنت ناااااااااااازی
ارين و مامانش
26 آذر 91 7:48
الوالو محيا خانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الو؟صدا نمياد