محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

حي علي الصلاة!

1391/9/30 23:05
نویسنده : محیا کوچولو
3,252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

آخه ني ني به اين خانمي كجا ديدين؟! اينقده با كمالات!

 

 

ماماني و بابايي براي اين عكسا اينقده ذوق كردن كه نگو!

 

 

من كه تا حالا زيادعلاقه اي به استفاده از وسايل جانبي! براي خودم نداشتم كم كم دارم به اين چيزا علاقمند ميشم!

مثلا همين چادر نمازي كه ميبينيد، يا مثلا يه چيزي بندازم گردنم بشه گردن بند! و...

 

 

حالا خيلي به چادر و نماز خوندن علاقه پيدا كردم، خودم كه هيچي حتي به قوقولي و قورقوري و بقيه عروسكام هم

دارم آموزش چادر سر كردن و نماز خوندن ميدم!

 

 

اين سجاده من و باباييه!

سجاده منو يكي از شاگرداي بابايي از كربلا سوغات آورده، و صد البته كه براي خود بابايي چيزي نياورده!

 

 

خوب من سعي ميكنم به قوقولي و قورقوري و ساير عروسكام هم نماز خوندن رو ياد بدم!

 

 

اين قوقولي ديگه از شدت آموزشهاي فشرده من اينجوري از حال رفته و پخش زمين شده!

 البته علاقه من به مهر و سجاده و تسبيح مال الان نيستا!

اسناد و مداركي دارم كه پارسال همين موقع هم دائم الصلاة بودم!! ببينيد:

 

 

 

 

حالا اين عكسا كجا بوده تا حالا،‌ بايد از بابايي پرسيد كه از پارسال اينقده امروز فردا كرد براي آماده كردن اين عكسا

كه يه دفعه يك سال از تاريخ عكسا گذشت!

ولي همينجوري الكي الكي تركيبش با عكساي امسال جالب از آب درومد!

خوب براي اينكه معنويت اين پست كامل بشه يه فيلم مستند هم از نماز خوندن خودم وسط خونه براتون ميذارم اينجا!

اينقده هم كه خودمو دستام رو موقع نماز تكون ميدم تقصير باباييه كه هميشه اينجوري نماز ميخونه!

 

لينك مستقيم براي ديدن نماز خوندن محيا!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

میترا
30 آذر 91 1:59
ای جووووووووووونم. علاقه ات به چیزهای جانبی هر روز بیشتر هم میشه. چه کوچولو بوووووووووودی
مامان پریسا
30 آذر 91 10:09
قبول باشه حاج خانم امروز صبح یه سجاده لنگه ی سجاده ی شما رو هم من به پریسا خانم دادم که یکی از همکارام از کربلا برام آورده بود!!!
مامان پریسا
30 آذر 91 10:09
راستی یلداتون مبارک
مامان پوريا پهلووون كوچولو
30 آذر 91 11:07
الهي خاله قربونت بره با اين چادر گل ماگوليت قبول باشه مارو هم دعا كن
ملی
1 دی 91 7:57
التماس دعا حاجیه خانوم تو عکس آخری مهرت از خودت بزرگتره الهی من فدات بشم
مامان نیایش
1 دی 91 13:38
سلام عزیزم چه عکسای قشنگ و جیگری دلم میخواد بخورمت جیـــــــــــــــــگر نماز خوندنت رو قربون عسل برای منم دعا کن باشه
عاشق باران
1 دی 91 21:35
وای خدا عکس اولی رو فکر کردم یکی از عروسکاشه که چادر سرش کردین چقدر کوچولو بوده و چقدر بزرگ شده ماشالله... بوووووووس واسه محیا جون
مادر کوثر
2 دی 91 8:27
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی سلام صبح زیبای زمستانیت بخیر با پست جشن و مهمانی تولد بروزیم عزیزممممممممممممممممممم چه خوشمل و خوردنی شدی تو این چادر ناناز خانم خنده تو قربون نمازتهات قبول باشه ما رو هم دعا کنیا
نوشين مامان آريا
2 دی 91 11:18
عزيزم نمازت قبول باشه كوچولوي ناز
مامان نگار
3 دی 91 17:50
نمازت قبول باشه محیا جون عکسات خیییییلی قشنگن
منا مامان الینا
11 دی 91 9:10
عزیز دلم قربون چادر سر کردنت برم من محیا جون فدات بشم من عکسهای کوچولوییات که چادر میزدی را خیلی خیلی دوست داشتم عششششششششششششق منی تو
مادر کوثر
11 دی 91 16:08
یه بار دیگه فیلمشو دیدم خیلیییییییییییییی بامزه دستاشو تکون میدههههههههههه
مامانی آوینا
12 دی 91 1:45
آخی عزیزم چفدر بامزه ای تو این عکسها مامانی اسفند دود کن
مامان رضا جونی
13 دی 91 9:12
ای جونممممممممممم فدات بشم خانم کوچولو با این دل پاکت
مامان حلما
14 دی 91 23:10
وای خدای من چه حاج خانوم جیگری.... نازنینی