محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

من و عروسكم!

1390/6/25 17:29
نویسنده : محیا کوچولو
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

اين بابايي هر وقت من خوابم ذوق هنريش گل ميكنه و تا از خواب بيدارم نكنه دست بردار نيست.

حالا چند تا از عكسهاي من با عروسكم رو كه هر دوتامون خوابيم را ببينيد.

راستي اين عروسك هم يكي از هديه هاي مادر جون براي تولدم بوده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه جون
19 مرداد 90 1:11
محیای عزیزم .چقدر مامانی شدی. خوش به حال مانی و بابایی با این دختر گلشون.


ممنون از لطفت عمه جون. منم منتظر دختر عمه خوشگلم هستم
مامان باران
24 مرداد 90 21:50
وای نمی دونم بگم محیا گلی خیلی عروسکشه یا عروسکش خیلی شبیه محیاست .یه ماچ خوشمزه از طرف من وباران تقدیم محیای عزیز
عمو زيد
27 مرداد 90 15:44
محيا خيلي با حال. ناز شده و دوست داشتني
مادر کوثر
2 شهریور 90 14:28
واااااااااای چه عکساییییی. چقد این عروسکه شبیه دخمل خوشگل شماست
مامان قندعسل
5 شهریور 90 16:22
ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه
مامان ماهان
5 شهریور 90 17:04
واااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااای من ببین چقدر نازززززززززززززززززززه مثل عروسک می مونه بوووووووووووووووووووس
مامان پارسا
6 شهریور 90 1:35
ااااااااااااااااای جونم
نرگسی
27 بهمن 90 22:41
واییییییییییی چقدر شبیه هم هستن .. عزیزمممممم ..
مامان پارسا جیگر
8 اسفند 90 22:46
سلام عزیزم دختر خیلی خیلی نازی دارید و چقدر تو وبتون نکته هست نمی دونم عروسکه شبیه محیا هست یا محیا شبیه عروسک قضیه همون بابا محیا رو خوابونده یا محیا بابا رو من با اجازه شما رو لینک کردم ، پارسا کوچولو خیلی خوشحال می شه که دوستی مثل محیا داشته باشه