محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روزه هاي كله مورچه اي من!

1390/6/3 21:27
نویسنده : محیا کوچولو
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

چند وقته كه كارهاي بابايي تغيير كرده، مثلا از غروب شروع به خوردن ميكنه تا نزديك صبح! بعدش از صبح هيچي نميخوره تا غروب!

كلي تحقيقات  كردم تا فهميدم امسال اولين ماه رمضون عمر منه و من از امسال مهمون كوچولوي سفره افطار بابايي و ماماني شدم،

امسال منم پابه پاي بابايي روزه گرفتم البته از نوع كله مورچه اي يعني بايد ساعت به ساعت افطار كنم، بعدم غروب كه ميشه همگي ميشينيم پاي سفره افطار، يه سفره خودموني.

موقع افطار براي سلامتي همه ني ني ها و ماماني و بابايي شون دعا ميكنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رادین
4 شهریور 90 13:39
سلام به مامان و بابای محیا خانوم ناز و خوشگل من که از این راه دور فقط یه خاله ی مجازیم دلم براش غش رفت دیگه خدا می دونه مامان و باباش چیکار می کنن.امیدوارم که حال نی نی زود زود خوب بشه. رادین کوچولوی ما هنوز به دنیا نیومده.با اجازه من وبلاگتونو با افتخار لینک می کنم.
مهسا
5 شهریور 90 1:21
خواهش میکنم، ممنون از لینک و محبتتون
مامان علي كوچولو
25 شهریور 90 11:53
براي پسر نازتون آرزو سلامتي و موفقيت دارم


سلام خاله ممنون كه من سر زدي، ولي من دخترم